تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای 6 طرح محرومیت‌زدایی در روستاهای هندیجان
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هندیجان از اجرای شش طرح عمرانی در روستاهای محروم با همکاری بسیج سازندگی این شهرستان خبر داد
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هندیجان از اجرای شش طرح عمرانی در روستاهای محروم با همکاری بسیج سازندگی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار محمدرشید جعفری روز یکشنبه اظهار کرد: این طرح ها شامل احداث و تعمیر دو مسجد ، احداث دو خانه عالم و دو چشمه سرویس بهداشتی است که با همکاری قرارگاه خاتم انبیاء و تبلیغات اسلامی هندیجان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: این طرح های عمرانی و خدمات رسانی در روستاهای شیری ، دریهک ، چم تنگ ، سرخره و بوطاهری و چم کلگه با اعتباری بالغ بر 610مییلون ریال به بهره برداری رسیده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هندیجان با اشاره به اعزام گروه های جهادی و اکیپ پزشکی به مناطق محروم و نیازمند شهرستان هندیجان بیان کرد: با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج این منطقه هفت گروه جهادی به تعدادی از مناطق محروم روستایی اعزام و یک اکیپ پزشکی برای ویزیت رایگان با همکاری اداره شبکه بهداشت و درمان هندیجان اعزام شدند.

وی هدف از اجرای طرح های محرومیت زدایی را کمک به مردم روستایی ، فراهم نمودن رفاه و آسایش برای محرومان روستایی منطقه عنوان کرد.

شهرستان هندیجان با 45 هزار جمعیت در حاشیه خلیج فارس و در جنوب استان خوزستان قرار گرفته شده است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار