تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۹۶۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
نامزدهای انتخابات ملزم به رعایت قانون هستند
در زمینه انتخابات ملاحظه هیچ کس را نکرده و فقط معیار ما برای انجام امور قانون می باشد
فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ملزم به رعایت قانون هستند.

حمیدرضا گودرزی روز یکشنبه در نشست شورای اداری اندیمشک در فرمانداری با اشاره به لغو همایش سخنرانی دبیر کل حزب مردمسالاری در این شهرستان و حاشیه های ایجاد شده در این رابطه افزود:برای این همایش مجوز قانونی صادر نشده بود و هماهنگی اولیه برای این امر صورت گرفت که به دلیل عدم برنامه ریزی متولیان برنامه ، این همایش لغو شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در این همایش یکی از نامزدهای احتمالی مجلس برنامه سخنرانی داشت لذا طبق قانون و بر اساس ماده 59 بدلیل ارتباط موضوعی با انتخابات مجوزی برای این همایش صادر نشد.

فرماندار اندیمشک گفت: در زمینه انتخابات ملاحظه هیچ کس را نکرده و فقط معیار ما برای انجام امور قانون می باشد.

گودرزی گفت: ادارات و نهادها نیز طبق قانون باید به برگزاری انتخابات کمک کنند و نیازهای انتخابات در مکاتبه ای به ادارات اعلام می شود.

وی همچنین در خصوص خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: موکب اندیمشک در مرز چذابه با پذیرایی خوب از زائران سعی در سهیم بودن در این برنامه عظیم معنوی داشته و عملکرد خوبی ارایه کرده است.

صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک هم با توجه به میزبانی زائران اربعین حسینی از ادارات خواست بستر مناسبی برای پذیرایی از زائران فراهم نمایند.

حجت الاسلام محمد جواد حسینوند رییس تبلیغات اسلامی اندیمشک هم با تشریح خدمات انجام شده در خصوص ستاد اربعین گفت: برگزاری بیش از 10 جلسه موجب هماهنگی بیشتر ادارات شده و شهرستان اندیمشک روزانه به 20 هزار زائر خدمات رسانی می کند.

وی اظهار کرد: موکب های اندیمشک تا یک هفته پس از اربعین همچنان به زائران کربلای معلی خدمات رسانی خواهند کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار