تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۶۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رئیس کانون حمل و نقل پایانه‌های خوزستان خبر داد:
جابه‌جایی زائران اربعین از مرزهای شلمچه و چزابه تا شهرهای مختلف کشور
نایب رئیس کانون حمل و نقل پایانه‌های خوزستان از فراهم بودن امکان جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چزابه تا شهرهای مختلف کشور خبر داد
نایب رئیس کانون حمل و نقل پایانه‌های خوزستان از فراهم بودن امکان جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چزابه تا شهرهای مختلف کشور خبر داد.

جابه‌جایی زائران اربعین از مرزهای شلمچه و چزابه تا شهرهای مختلف کشور

ایرج امانی امروز با اشاره به برنامه ریزی‌هایی انجام شده از دو ماه پیش اظهار کرد: با هماهنگی که با مسئولان ناوگان سراسری عمومی (پلاک کرایه) داشتیم، مقرر شد تا هنگام بازگشت زائران از کربلا کار جابه‌جایی آنها تا مقاصد مختلف در شهرهای مختلف استان‌های کشورمان به انجام برسد.

وی گفت: به زائران این اطمینان را می‌دهیم که تحت هیچ شرایطی از نظر سرویس برای جابه‌جایی‌شان اعم از اتوبوس و مینی‌بوس مشکلی وجود ندارد.

نایب رئیس کانون حمل و نقل پایانه‌های خوزستان افزود: زائران اربعین حسینی پس از بازگشت از کربلا می‌توانند سوار اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌هایی که برای جابه‌جایی آنها در مرزهای شلمچه و چزابه مستقر شده‌اند، استفاده کنند.

امانی با اشاره به شبانه روزی بودن خدمات ناوگان سراسری عمومی به زائران اربعین تصریح کرد: با برنامه ریزی که تحت نظارت مدیرکل کانون حمل و نقل پایانه‌های خوزستان انجام شده، هیچ تعللی در روند جابه‌جایی زائران نداریم و زائران در هر ساعت از شبانه روز که به مرزهای شلمچه و چزابه وارد شوند وسیله جابه‌جایی آنها به مقاصد مورد نظرشان فراهم است.

وی یادآور شد: بنا بر تجربه کسب شده در سال‌های گذشته استان‌های بوشهر، فارس، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و سایر استان‌ها بیشترین متقاضیان را برای جابه‌جایی دارند.

نایب رئیس کانون حمل و نقل پایانه‌های خوزستان با اشاره به استقرار اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در پارکینگ اتوبوس‌های در نزدیکی سالن ورودی مسافران گفت: یک روز پیش تا یک روز پس از اربعین بیشترین حجم جابه‌جایی زائران را داریم.

امانی با بیان اینکه تا زمانی که زائر هست کار جابه‌جایی‌شان به انجام می‌رسد، افزود: در زمان حاضر به تعداد کافی اتوبوس (برون استانی) و مینی بوس (درون استانی) برای جابه‌جایی زائران در مرزهای شلمچه و چزابه هست اما در صورت نیاز امکان افزایش آنها نیز وجود دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار