تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۶۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیات کوهنوردی خوزستان:
خوزستان نیازمند یک مجموعه سنگنوردی سر پوشیده است
این استان به علت ظرفیت های بی شماری که دارد، نیازمند یک مجموعه سرپوشیده سنگنوردی است
رئیس هیات کوهنوردی خوزستان گفت: این استان به علت ظرفیت های بی شماری که دارد، نیازمند یک مجموعه سرپوشیده سنگنوردی است.

قدرت الله نیکخواه گفت: ثبت نام نهایی دومین دوره مسابقات جام زاگرس یازدهم آذر ماه انجام می‌گیرد. این مسابقات با دو هفته تاخیر به دلیل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم داوری این مسابقات به سر داوری محمد طبیبی متشکل از هفت نفر با عنوان‌های یک سرداور، یک داور رده بند و پنج داور است. تیم طراحی این مسابقات بر عهده سرطراح، فاتک موسوی که در کشور آلمان نیز حضور نیز تجربه فعالیت دارد، است.

رئیس هیات کوهنوردی خوزستان با اشاره به آمادگی هیات کوهنوردی خوزستان برای برگزاری با کیفیت این مسابقات اظهار کرد: امیدوار هستیم که شرایط جوی هم مناسب باشد تا در مسابقات خللی ایجاد نشود زیرا مجموعه سنگنوردی هیات استان در فضای باز قرار دارد و به رغم پیگیری‌های متعدد و وجود پتانسیل‌های فراوان، هنوز هم یک مجموعه سنگنوردی سرپوشیده در استان ساخته نشده است.

نیکخواه تصریح کرد: امیدوار هستیم با گشایش مالی در حوزه ورزش و همکاری مسئولان مربوطه، شرایطی فراهم شود که یا همین مجموعه موجود را بتوان سرپوشیده کرد یا اینکه یک سالن اختصاصی سنگنوردی را در اهواز که شرایط و توانایی میزبانی جهان را داشته باشد، ساخته شود.

وی با اشاره به فراهم بودن امکانات زیر ساختی در مرکز استان به منظور برگزاری مسابقات در سطح کشوری گفت: البته در این زمان هنوز هم کمبود‌هایی حس می‌شود که نیازمند بررسی‌های بیشتر است. در همین راستا و به منظور شکوفایی ظرفیت‌های شهرستانی از روسای هیات‌های این بخش درخواست کرده‌ایم تا مسابقاتی با عناوین آیتم‌های تاریخی و فرهنگی خاص هر منطقه برگزار کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار