تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۶۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت تیراندازی خوزستان خبر داد:
مرحله سوم لیگ تیراندازی آبادان و خرمشهر برگزار شد
رئیس هیئت تیراندازی خوزستان از برگزاری مرحله سوم لیگ تیراندازی آبادان و خرمشهر خبر داد
رئیس هیئت تیراندازی خوزستان از برگزاری مرحله سوم لیگ تیراندازی آبادان و خرمشهر خبر داد.

سید سالار محمدنیا اظهار کرد: روز گذشته مرحله سوم لیگ تیراندازی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در دو بخش بانوان و مردان برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۶۰ تیرانداز در رده‌های سنی مختلف نونهالان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات حضور داشتند.

 رئیس هیئت تیراندازی خوزستان تصریح کرد: برگزیدگان این سری از مسابقات به مرحله دوم مسابقات لیگ استانی تیراندازی اعزام خواهند شد.

محمدنیا بیان کرد: در رشته تفنگ بادی سطح یک بخش مردان، احمد صالحی فر، علی بخشی و مهدی خائیز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در این رشته و بخش بانوان نیز مریم وطن خواه مقام اول، سندس منصورنژاد مقام دوم و فاطمه بهگام مقام سوم را کسب کردند.

وی عنوان کرد: در رشته تپانچه بادی سطح یک بخش مردان، خالد ابلقی‌پور، تیرداد صالحی و نوید افشاری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و همچنین در بخش بانوان نیز خدیجه رستمی مقام اول، مریم خواجوی مقام دوم و فروزان فرگت مقام سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت تیراندازی خوزستان یادآور شد: در رشته تفنگ بادی سطح دو بخش مردان، پارسا باجوند مقام اول، رضا دریس طویجات مقام دوم و ماهان نظارات نیز مقام سوم را کسب کردند. همچنین در بخش بانوان نیز انیس قاسمی، زهرا رضوان و هدیه مرادی نیز به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

محمدنیا تأکید کرد: در رشته تفنگ بادی بخش نونهالان نیز داوود افشاری، محمدامین رهسپار و علی بهرامی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار