تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۶۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
رشد 4 پله‌ای آموزش و پرورش خوزستان در کنکور سراسری
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از صعود رتبه 25 این استان در کنکور سال 93 به رتبه 21 در کنکور 94 خبر داد
خوزنیوز: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از صعود رتبه 25 این استان در کنکور سال 93 به رتبه 21 در کنکور 94 خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ محمد تقی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران، از رشد چهار پله‌ای آموزش و پرورش خوزستان در کنکور سراسری 94 خبر داد و اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان از رتبه 25 در کنکور سال 93 به رتبه 21 در کنکور 94 صعود کرد.

وی با اعلام پیشرفت در آموزش و پرورش خوزستان و بهبود رتبه کنکور تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های منسجم آموزش و پرورش خوزستان در دو سال گذشته، یک ریل گذاری درستی در حوزه آموزش انجام شد و آموزش و پرورش خوزستان با یک شیب منطقی و متعادل، روند رو به جلو و مناسبی را آغاز کند.

مدیرکل  آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه رتبه ما در حوزه کنکور و اطلاعات کنکوری در سال‌های گذشته رتبه خوبی نبوده است اضافه کرد: در سال گذشته  موفق شدیم از بین 33 اداره کل به رتبه 25 ارتقا پیدا کنیم و امسال نیز در ادامه همین فعالیت‌ها و اقداماتی که انجام گرفت، بر اساس اطلاعات، گزارشات و لوح فشرده‌ای که از سازمان سنجش دریافت کرده‌ایم، موفق شدیم به رتبه 21 صعود پیدا کنیم.

تقی‌زاده با بیان اینکه ظرف 12 سال گذشته این بهترین رتبه آموزش و پرورش خوزستان در این حوزه بوده است، افزود: ارتقای رتبه کنکور در آموزش و پرورش خوزستان را به مردم، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفته و امیدواریم با تلاش‌هایی که انجام گرفته، امسال نیز بتوانیم این رتبه را بهبود بخشیم، ضمن اینکه تفاوت رتبه ما با استان‌های بیستم و نوزدهم در حد صدم درصد است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های تدوین شده توسط آموزش و پرورش خوزستان و بسیج تمام مسئولان در اجرای این برنامه‌ها و تلاش دانش آموزان و همراهی خانواده‌ها در کسب این موفقیت، خاطر نشان کرد: بهبود این رتبه در کنکور سراسری، خودباوری و اعتماد به نفس را در خوزستان افزایش، و نشان می‌دهد که ما می‌توانیم تغییر ایجاد کنیم.

تقی‌زاده در پایان عنوان کرد: چون این تغییرات نیز به صورت ناگهانی نبوده است، انجام آنها را به فال نیک گرفته و امیدواریم این روند صعودی همچنان ادامه یابد.
:
:
:
آخرین اخبار