تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۹۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس راه خوزستان:
بار ترافیکی رفت و برگشت در مرز چذابه یکسان شد
در خصوص تردد در محور اهواز به چذابه، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته ترافیک سنگینی را شاهد بودیم اما این ترافیک، از شنبه هفته جاری کاهش یافت و امروز و روز گذشته دوباره افزایش بار ترافیک را داشتیم
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: از ساعت 1 بامداد امروز، بار ترافیکی رفت و بازگشت از مرز چذابه یکسان شد.

سرهنگ قاسم قدرتی دوشنبه با بیان اینکه از بامداد امروز، بازگشت از عراق به کشورمان در مرز چذابه نسبت به روز گذشته دو برابر شده است، اظهار کرد: بازگشت زائران از عراق به کشور امروز محسوس بوده است.

وی افزود: در خصوص تردد در محور اهواز به چذابه، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته ترافیک سنگینی را شاهد بودیم اما این ترافیک، از شنبه هفته جاری کاهش یافت و امروز و روز گذشته دوباره افزایش بار ترافیک را داشتیم.

سرهنگ قدرتی در خصوص وضعیت پارکینگ های مرز چذابه نیز گفت: تاکنون مشکل خاصی در پارکینگ های چذابه مشاهده نشده است و 12 هزار خودرو فعلا در پارکینگ چذابه وجود دارد.

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد:هم اکنون وضعیت ترافیک در مرز چذابه روان است و معطلی زائران در مسیرهای متهی به مرز کمتر شده است.

مسیر اهواز به چذابه حدود 110 کیلومتر و خرمشهر - شلمچه نیز 15 کیلومتر است که زائران عتبات عالیات همه ساله از این دو مسیر راهی کشور عراق می شوند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار