تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۶۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ذخیره 10برابری سوخت تا 25 آذر ماه در مرزها؛
هیچ محدودیت سوخت رسانی در مرزهای خوزستان وجود ندارد
شرکت پخش فراورده های نفتی جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی 2 جایگاه سوخت سیار را در مرزهای ایران و عراق دایر کرده است
خوزنیوز: رییس روابط عمومی شرکت پخش فراوره های نفتی منطقه اهواز گفت: تا 25 آذرماه 10 برابر ظرفیت فعلی سوخت ذخیره موجود می باشد و پس از این زمان روال عادی سوخت رسانی طی خواهد شد.

هیچ محدودیت سوخت رسانی در مرزهای خوزستان وجود ندارد

اسد میرعالی در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز، اظهار داشت: شرکت پخش فراورده های نفتی جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی 2 جایگاه سوخت سیار را در مرزهای ایران و عراق دایر کرده است.

وی ادامه داد: بنزین و نفت و گاز (گازوئیل) با ظرفیت 60 هزار لیتر از شهر و شهرستان های؛ اندیمشک، شوش، الوان، الهایی، اهواز، حمیدیه، سوسنگرد، بستان و کلیه نقاط مرزی جنوب، خودروهای سبک و سنگین به اندازه کافی برای زائرین اربعین حسینی آماده شده است.

میرعالی با بیان این که هیچ محدودیتی برای سوخت رسانی در مرزها وجود ندارد، گفت: تا 25 آذرماه 10 برابر ظرفیت فعلی سوخت ذخیره موجود می باشد و پس از این زمان روال عادی سوخت رسانی طی خواهد شد.

وی عنوان کرد: آمادگی کامل سوخت رسانی برای انواع خودروهای شخصی، اتوبوس، کامیون و مسافربرها در مسیرهای ذکر شده وجود دارد.

این رییس روابط عمومی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین جنب این پمپ بنزین ها مواکبی از طرف شرکت پخش فراورده های نفتی اهواز جهت خدمات رسانی به زائران کربلای معلی مستقر هستند.
:
:
:
آخرین اخبار