تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۶۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سلیمانی: علی‌رغم شکست‌های‌مان در جام‌جهانی، از عملکرد تیم راضی‌ام
سرمربی خوزستانی تیم‌ملی فوتسال بانوان گفت: علی‌رغم شکست‌هایی که در جام‌جهانی گواتمالا داشتیم، از عملکرد تیم راضی هستم و ما از روز اول هم قرار نبود که مقام کسب کنیم
سرمربی خوزستانی تیم‌ملی فوتسال بانوان گفت: علی‌رغم شکست‌هایی که در جام‌جهانی گواتمالا داشتیم، از عملکرد تیم راضی هستم و ما از روز اول هم قرار نبود که مقام کسب کنیم.

سلیمانی: علی‌رغم شکست‌های‌مان در جام‌جهانی، از عملکرد تیم راضی‌ام

فروزان سلیمانی  در خصوص عملکرد تیم‌ملی در مسابقات جام جهانی گواتمالا، اظهار کرد: سطح بازی‌های جام جهانی بسیار بالا است و ما هم در گروهی بودیم که برزیل در آن حضور داشت و این دوره نیز قهرمان جهان شد.

وی افزود: پرتغال و کاستاریکا هم دیگر تیم‌های گروه ما بودند. ما کمی دیر به مسابقات رسیدیم و اگر زودتر به گواتمالا می‌رسیدیم، می‌توانستیم از دیدار با پرتغال که بازی نخست‌مان بود، نتیجه بگیریم. ما ساعت 3 بامداد وارد هتل محل مسابقات شدیم و ساعت 17:30 همان روز باید به مصاف پرتغال می‌رفتیم. در این بازی گل اول را هم ما زدیم ولی بازیکنان‌مان با توجه به خستگی راه، از نظر بدنی کم آوردند و همین باعث شد که بازی را واگذار کنیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان بیان کرد: اگر از تیم پرتغال امتیاز می‌گرفتیم، قطعا از نظر روحی شرایط بهتری پیدا می‌کردیم و می‌توانستیم خودمان را در جمع چهار تیم هم ببینیم و اگر اینگونه می‌شد، خیلی خوب بود. بازی بعدی‌مان هم با تیم برزیل بود که شش دوره است قهرمان جهان می‌شود و تیمی فوق‌العاده است و سطح آن با سایر تیم‌های حاضر در مسابقات، متفاوت است.

وی خاطرنشان‌کرد: در بازی برابر کاستاریکا هم بدن بازیکنانم تحلیل رفت و شکست خوردیم. ما برای رسیدن به گواتمالا چندین پرواز داشتیم و زمانی که برای گرفتن ویزا به مکزیک رفته بودیم، متاسفانه در آن‌جا به ما سالن ندادند و آخرین تمرین ما، در ایران و پیش از اعزامان بود.

سلیمانی با بیان این‌که اگر می‌خواهیم بزرگ شویم باید با تیم‌های بزرگ مسابقه دهیم و از باخت مقابل این تیم‌ها نترسیم، گفت: اگر برای رفتن به مسابقات هم بهتر برنامه‌ریزی کنیم و تمرینات خوبی هم داشته باشیم، قطعا به سودمان است.

وی در ادامه به پیروزی این تیم در جام جهانی برابر ژاپن برای کسب عنوان هفتمی اشاره و عنوان کرد: نکته این مسابقات بازی ما با این تیم بود؛ ژاپن و ایران بازی خیلی زیبایی انجام دادند و این دیدار از حساسیت بالایی هم برخوردار بود و یک بازی آسیایی بود. ژاپن در این دیدار می‌خواست انتقام شکست در فینال مسابقات آسیایی را از ما بگیرد و ما هم می‌خواستیم بگوییم که قهرمانی‌مان اتفاقی نبوده است. بازیکنانم علی‌رغم خستگی و تحلیل بدنشان خیلی تلاش کردند و خدا را شکر بازی فوق‌العاده جان‌داری بود و حتی از بازی‌مان در آسیا هم خیلی زیباتر شد.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران گفت: به هر حال همان طور که گفتم اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید به چنین مسابقاتی برویم و از باخت مقابل برزیل، پرتغال و اسپانیا نترسیم. چرا که تیم‌های بزرگ به ما درس می‌دهند و ان‌شاءالله فدراسیون بتواند به موقع برای ما برنامه‌ریزی کند.

وی خاطرنشان‌کرد: علی‌رغم شکست‌هایی که داشتیم، از عملکرد تیم راضی هستم و ما از روز اول هم قرار نبود که در این مسابقات مقام کسب کنیم. با توجه به بضاعت‌مان خوب کار کردیم و اگر به موقع می‌رسیدیم، حتی قرار گرفتن در جمع چهار تیم هم دور از دسترس نبود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار