تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۶۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حواشی شهرآورد اهواز
دیدار دو تیم استقلال اهواز و فولاد خوزستان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با حاشیه هایی همراه بود
دیدار دو تیم استقلال اهواز و فولاد خوزستان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با حاشیه هایی همراه بود.

این دیدار امروز (دوشنبه)  در هوایی آفتابی و در دمای 25 درجه سانتیگراد در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

*هنگام ورود بازیکنان به زمین مسابقه، معدود تماشاگران حاضر در ورزشگاه، مهرداد جماعتی کاپیتان نیمکت نشین این تیم را تشویق کردند و از او خواستند تا به طرف آن ها برود.
 
*علیرضا سلیمی دروازه بان قرمز پوشان اهوازی پس از یک هفته غیبت بار دیگر به ترکیب اصلی این تیم بازگشت.

*بازیکنان دو تیم قرمز و آبی پوش اهوازی پیش از آغاز بازی عکسی دست جمعی با یکدیگر گرفتند و تماشاگران آن ها را با شعار "تعصب خوزستان" مورد تشویق قرار دادند.

*نام علی حنطه در لیستی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته بود، مسعود حنطه قید شده بود که در نوع خود جالب بود.

*در دقیقه 38 نیز محمد غلامی در محوطه جریمه فولاد به دلیل خطایی که مساریچ بر روی او انجام داد، سرنگون شد و دوار نیز نقطه پنالتی را نشان داد. فرزاد آشوبی نیز این موقعیت را برای استقلالی ها به گل تبدیل کرد.

*آبی پوشان اهوازی نیمه نخست شهرآورد اهواز را به سود خود به پایان رساندند.

*اسکوچیچ که در بازی قبل از زمین مسابقه اخراج شده بود و در این بازی قادر به همراهی تیمش نبود، همراه با نناد نیکولیچ (مربی فولاد) و امید خالدی که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت، از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بودند. یوسف وکیا نیز از جایگاه تماشاگران از نزدیک نظاره گر این مسابقه بود.

*در دقیقه 62 نیز مهرداد جماعتی که در نیمه دوم وارد بازی شده بود، گل تساوی فولادی ها را به ثمر رساند.

*در دقیقه 66 بازی هم تعداد هواداران یک هزار نفر اعلام شد.

*در دقیقه 83 مسابقه نیز با تصمیم کادر فنی فولاد، ماتیاس چاگو جای خود را به مهدی دغاغله داد و در این لحظه چاگو بهت زده چند ثانیه به سمت نیمکت فولاد خیره شد و سپس از طرف مقابل زمین از بازی خارج شد و مستقیما به سمت رختکن رفت.

*در دقیقه 92 سعید قزل در محوطه جریمه، ساسان انصاری را سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد و حسین ابراهیمی این موقعیت را به گل دوم فولادی ها تبدیل کرد.

*در 96 نیز استقلال اهواز صاحب یک موقعیت عالی گلزنی شد که به تیرک دروازه برخورد کرد.

*در پایان بازی نیز حنطه سرمربی استقلال اهوازکه به قضاوت داور بازی معترض بود به سمت او رفت و به شدت با او درگیر شد و پس از آن هم تمام استقلالی ها به سمت داور رفتند.

*با وجود این که فولاد در این بازی به پیروزی رسیده بود ولی همچنان هواداران این تیم معترض بودند و با تجمع در ورزشگاه با سر دادن شعارهایی خواستار جدایی اژدری زاده، مدیرعامل این باشگاه شدند.

*هواداران فولاد همچنین با سر دادن شعارهایی خواستار شدند که اسکوچیچ خوزستان را ترک کند.

*هواداران فولاد در بخش دیگری از اعتراضات خود شعار "فوتبال با سیاسیت نمی خواهیم، نمی خواهیم " را سر می دادند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عباس
|
United States of America
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
0
با سلام وخسته نباشید٬٬ قابل توجه آقایان آژدری زاده وگاهگش که میگن ما بردیم بازی دربی رو بگم به اینم میشه گفت بردن؟؟؟ تیم استقلال ته جدول و اونم با شانس وبعد هزارتا باختن شما چه انتظاری ازاین مردم دلسوز فولاد دارین ها؟؟ ما خواهان فولاد محکم وقوی با بازیکنان خوب و مطرحی هستیم جناب آژدری زاده چرا بودجه تیم درکیسه کردی وشلش نمیکنی!؟؟؟ ما هواداران واقعی تیم فولادهستیم ودر ضمن از اسکوچیچ راضی هستیم ما از آژدری زاده و جناب گاهگش اصلا وابدا راضی نیستیم و شدیدا خواهان برکناری این دو نفرهستیم
:
:
:
آخرین اخبار