تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۶۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حنطه: فکر نمی‌کردم این‌گونه از داور ضربه بخوریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان این که تمام توانش را دراین بازی گذاشته است، گفت: فکر نمی‌کردم این گونه از داوری ضربه بخوریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان این که تمام توانش را دراین بازی گذاشته است، گفت: فکر نمی‌کردم این گونه از داوری ضربه بخوریم.

حنطه: فکر نمی‌کردم این‌گونه از داور ضربه بخوریم

علی حنطه در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان درخصوص بازی، اظهارکرد:‌ در این نوع بازی‌هایی که نتیجه‌اش دست ما نیست، واقعا نمی‌شود حرفی زد. من تمام توانم را در این بازی گذاشتم و تا آن جا که دست من بود همه کار انجام د ادم ولی دیگر فکر داور را نمی‌کردم که این گونه از او ضربه بخوریم.

وی افزود: روبه‌روی فولادی که همه نوع امکانات سخت‌افزاری داشت، با این شرایط آمدیم و بازی قابل قبولی را ارائه دادیم ولی داور 15 کیلو اضافه وزن داشت و چند خطای اشتباه گرفت. او دوست داشت و منتظر بود که در محوطه جریمه ما اتفاقی بیفتد تا خطا بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز اضافه کرد: قبلا می‌گفتم که داوران قشر ضعیف جامعه هستند ولی اکنون نظرم عوض شده است.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم مجموعه مسوولان استان هم دوست داشتند یک اتفاقی برای فولاد بیفتد که به آن‌ها بابت این اتفاق تبریک می‌گویم ولی ای کاش این اتفاق فوتبالی می‌افتاد.

حنطه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره این که پیش از این گفته بود بعد از بازی پرسپولیس می‌گوید تیمش در لیگ می‌ماند یا خیر و ای نکه اکنون نظرش در این خصوص چیست؟ عنوان کرد: استقلال اهواز اگر به خودش باشد، می‌ماند ولی اگر قرار است نتایج از جای دیگر رقم بخورد، خیر. ممکن است داور از قصد اشتباه نکرده باشد ولی ممکن است شرایط داور هم مانند آمادگی جسمانی منجر به قضاوت اشتباه او شود. به هر حال کمیته داوران باید فکری به حال داورانش بکند یا این که بیاید قراردادی با داور خارجی برای مسابقات لیگ ببندد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درخصوص اتفاقات پایان بازی و درگیری‌اش در مرکز زمین با داور مسابقه گفت: او را به ابوالفضل عباس سپردم و به او گفتم اگر درست گرفتی که هیچ، ولی اگر اشتباه سوت زدی به همین شب‌های عزیز تو و خانواده‌ات را به ابوالفضل عباس سپردم.

وی در پایان با بیان این که تیمش با نداری دست و پنجه نرم می‌کند، افزود: تیم من اگر یک دهم امکانات فولاد را داشت، اکنون رتبه یک رقمی جدول را داشت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار