تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۶۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیاری‌زاده: برابر استقلال اهواز با استرس بازی کردیم
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است علی‌رغم برد مقابل استقلال اهواز تیمش با استرس بازی کرده است
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است علی‌رغم برد مقابل استقلال اهواز تیمش با استرس بازی کرده است.

کوروش بختیاری‌زاده در نشست خبری پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز با بیان این که بازی خوبی را از تیمش شاهد بوده است، اظهار کرد: دو تیم فوتبال بدی بازی نکردند. تیم ما فرصت‌های زیادی داشت و فشار زیادی که روی بازیکنان بود، باعث شد نتوانند از فرصت‌های‌شان استفاده کنند، چرا که آن‌ها استرس بسیاری داشتند.

وی در پاسخ به سوال درخصوص این که تماشاگران علی‌رغم برد در این بازی همچنان به شدت به این تیم معترض بودند، گفت: اگر هوادار از تیم ما راضی نباشد حق دارد ولی نوع اعتراض باید درست و انسانی باشد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: یک سری چیزها در فوتبال ما درست نیست. اگر ما ضعیف هستیم، حق مردم است که اعتراض کنند ولی این اعتراضات نباید مغرضانه باشند.

وی درباره این که به نظر می‌رسید ماتیاس چاگو هافبک این تیم پس از تعویض نسبت به این تصمیم اعتراض داشت و مستقیما به سمت رختکن رفت، گفت: ما به بازیکن این حق را داده‌ایم که اگر تعویض شد برای عوض کردن لباس یا دوش گرفتن می‌تواند به رختکن برود ولی من به شخصه اعتراضی از چاگو ندیدم و اصلا این صحنه را ندیدم ولی اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، قطعا با او برخورد خواهیم کرد.

بختیاری زاده درباره پیروزی در این دیدار نیز گفت: برد همیشه خوب است و روحیه را بهتر می‌کند ولی اگر بخواهیم منطقی باشیم باید گفت با یک برد نباید مغرور شد و با یک باخت هم نباید ناامید شد. باید سخت کار کنیم تا به اهداف عالی خود برسیم.

وی به نقل از اسکوچیچ خطاب به اصحاب رسانه، عنوان کرد: آقای اسکوچیچ گفته است که در هفته گذشته خیلی مشکلات برای ما از جانب برخی افراد درست شد. کسانی که این اتفاقات را به وجود آوردند هواداران واقعی فولاد نیستند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ‌به نظر من کسی که دنبال اوباشی و اراذل‌گری باشد، همین اوباشی و اراذل‌گری دامن او و خانواده‌اش را در آینده خواهد گرفت. این افراد که من با آن‌ها شب گذشته درگیر شدم، اصلا فوتبالی نبودند. اسکوچیچ هم از این مسئله ناراحت است وگرنه برای اصحاب رسانه احترام زیادی قائل است و دلیل این که من به جای او در این کنفرانس حاضر شدم نیز همین مسئله بود. سرمربی تیم از اتفاقات پیش آمده کمی ناراحت بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار