تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۷۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های دانشگاه پیام نور بهبهان در هفته پژوهش
برپای نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای متنوع آموزشی و پژوهشی و نشست‌ کارآفرینی برای دانشجویان از اهم برنامه‌های دانشگاه است
رییس دانشگاه پیام نور بهبهان با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در هفته پژوهش، گفت: برپای نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای متنوع آموزشی و پژوهشی و نشست‌ کارآفرینی برای دانشجویان از اهم برنامه‌های دانشگاه است.

مجتبی مروج اظهارکرد: سمینارهای آموزشی و پژوهشی با موضوعات نانو، رباتیک، نرم‌افزارهای کاربردی و علوم اجتماعی برگزار می‌شود؛ همچنین نشست کارآفرینی با هدف کمک به دانشجویان جهت راه‌اندازی کسب و کار و خوداشتغالی برگزار خواهد شد.

وی افزود: بازدید علمی از پالایشگاه بیدبلند بهبهان برای دانشجویان و برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه از دیگر برنامه‌هایی‌است که برای هفته پژوهش برنامه‌ریزی شده است؛ در این نمایشگاه تحقیقات، مقالات، کتاب‌ها، پایان‌نامه‌ها، تولیدات علمی و طرح‌های دانشجویی انجام‌شده در حوزه ارتباط با صنعت، در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

رییس دانشگاه پیام نور بهبهان همچنین به برگزاری کارگاه بررسی مسائل پژوهشی و حقوقی با عنوان "راه‌های مقابله با جعل اسناد" و یک کارگاه آموزشی دیگر در زمینه "پژوهش‌های اداری و اجتماعی" اشاره و تصریح کرد: این کارگاه‌ها برای اعضای هیأت علمی دانشگاه برگزار می‌شود.

مروج در خصوص آمار تولید مقالات این دانشگاه، با اشاره به این‌که حدود 2 ماه از مسؤولیت وی در دانشگاه پیام نور بهبهان می‌گذرد، گفت: در این زمینه نیاز است جلسه‌ای با اعضای هیأت علمی برگزار و راهکارهای افزایش تولید مقاله بررسی شود.

وی بهره‌برداری از کارگاه‌های عمومی و جوشکاری دانشگاه در مهرماه امسال را یکی دیگر از اقدامات انجام‌شده در حوزه پژوهش عنوان کرد و افزود: همچنین رایزنی‌هایی با مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد بهبهان و مسئولان دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان جهت برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های مشترک، همچنین همکاری جهت بهره‌برداری از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها انجام شده اما هنوز این مسائل اجرایی نشده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار