تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۷۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان خبر داد:
ادامه خدمات‌رسانی در شلمچه تا 3 روز پس از اربعین
خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات در این مسیر، تا 3 روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت
فرماندار ویژه آبادان گفت: بیش از 1500 نیروی مردمی در مسیر شلمچه در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

عزیزاله شهبازی از حضور بیش از 1500 نفر از نیروهای مردمی در مسیر شلمچه خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات در این مسیر، تا 3 روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تمامی نیروهایی که در موکب‌ها مشغول خدمات‌رسانی به زائران هستند، شناسایی شده و برای هر کدام، کارت ویژه صادر شده است.

شهبازی ادامه داد: کلیه موکب‌ها و هیات‌های مسیر شلمچه شناسنامه‌دار هستند و اکنون حدود 200 هیات و تکیه در مسیر شلمچه در موکب‌های مشخص مستقر شده‌اند.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: استقرار نیروهای امنیتی، اورژانس، آتش‌نشانی و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در این مسیر موجب شده که کیفیت لازم برای سفری آرام و منظم در مسیر راهپیمایی اربعین فراهم شود.

وی گفت: با توجه به بازگشت زوار از کربلا و دوجانبه شدن ورود و خروج از مرزها، شاهد ترافیک در برخی از ساعات روز هستیم که خوشبختانه با آرامش و تحمل زائران در مسیر بازگشت، اتوبوس‌ها جهت انتقال زائران تا مسیرهای مشخص‌شده، مستقر شده‌اند.

حویزاوی افزود: تا کنون مشکل تردد در مرز شلمچه ایجاد نشده است و تلاش خواهیم کرد که تا پایان این راهپیمایی عظیم نیز شرایط ثبات و آرامش حفظ شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار