تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون عمرانی استانداری خوزستان:
ورود خودروهای شخصی به پایانه شلمچه ممنوع شد
معاون عمرانی استانداری خوزستان از ممانعت نیروی انتظامی به منظور ورود خودروهای شخصی به پایانه شلمچه برای جلوگیری از ترافیک در مسیر‌ها خبر داد
معاون عمرانی استانداری خوزستان از ممانعت نیروی انتظامی به منظور ورود خودروهای شخصی به پایانه شلمچه برای جلوگیری از ترافیک در مسیر‌ها خبر داد.

احمد سیاحی اظهار کرد: رسیدگی به زائران و ساماندهی امور در مرزهای چذابه و شلمچه به‌خوبی در حال انجام است که ما نیز بنا بر تأکید استاندار خوزستان، بازدید از روند اجرای امور در این دو مرز را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

سیاحی اضافه کرد: در نتیجه بازدید و سرکشی از مرز شلمچه و بررسی نحوه رسیدگی به امور زائران اربعین حسینی (ع) از نزدیک تصمیماتی را در خصوص بهتر کردن شرایط خدمت‌رسانی اتخاذ می‌شود.

وی افزود: در این راستا تصمیم گرفته شد که مواکب تا زمان برگشت زوار به خدمات‌رسانی خود در مرز‌ها ادامه دهند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان عنوان کرد: یکی دیگر از تصمیماتی که در این خصوص گرفته شد، ممانعت نیروی انتظامی از ورود خودروهای شخصی به پایانه شلمچه است تا به این شکل از ایجاد ترافیک در مسیر‌ها جلوگیری شود.

سیاحی بیان کرد: همچنین محوطه بارانداز پایانه برای استقرار اتوبوس‌های درون استانی و برون‌استانی در نظر گرفته‌شده تا در زمان بازگشت زائران از آن‌ها استفاده شود.

وی تصریح کرد: برای تسهیل در تردد زوار در مسیر بازگشت، حدود دو هزار و ۸۰۰ اتوبوس تأمین‌شده است که دو هزار دستگاه از این اتوبوس‌ها توسط شرکت جوان سیر و مابقی را سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها برای این منظور در نظر گرفته‌اند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: تمامی امور مربوطه در مرز شلمچه توسط فرمانداری خرمشهر نظارت و کنترل می‌شود و تمام سعی و تلاش‌ها بر این گذاشته‌شده که با همکاری مردم این خدمت‌رسانی‌ها تا آخرین لحظات مانور اربعین به‌خوبی ادامه داشته باشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار