تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز عنوان کرد:
عقب‌نشینی سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در رامهرمز
به علت حوادث پیش آمده در این شهرستان برخی از سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در این منطقه عقب‌نشینی کرده‌اند
فرماندار رامهرمز گفت: به علت حوادث پیش آمده در این شهرستان برخی از سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در این منطقه عقب‌نشینی کرده‌اند.

مصطفی سمالی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در استان خوزستان با یک فرآیند اجتماعی خاصی روبرو هستیم و تحولات اجتماعی در 15 سال گذشته حالت‌های خاصی را پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر موج مهاجرت‌ها را در نظر بگیریم می‌بینیم بافت اجتماعی بسیاری از شهرها تغییر و شهر رامهرمز هم به تبع موج مهاجرت‌ها تغییراتی پیدا کرده است.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: تلاش کردیم تا با همکاری اعضای شورای اداری شهرستان بر روی بخشی از تفکر اجتماعی در حوزه‌های مختلف شهرستان کار کنیم که بعضی از حوادث پیش آمده در شهرستان متاسفانه فرصت کار را به ما نداد.

این مسئول افزود: به علت حوادث پیش آمده در این شهرستان دو کنسرسیوم اقتصادی بخش خصوصی و کارخانه که قرار بود در رامهرمز اجرایی شود، به‌علت عقب‌نشینی صاحبان کارخانه‌ها از سرمایه‌گذاری، راکد مانده است.

سمالی همچنین عنوان کرد: متاسفانه تهدید در این شهرستان باب شده که بسیار ناگوار است و تلاش ما بر این است که از اتفاقات جلوگیری کنیم و مردم باید با ما همکاری کنند.

فرماندار رامهرمز عنوان کرد: با توجه به درگیری چند ماهه دو طایفه درگیر در پتک از حوزه باغملک بیش از 45 جلسه با همه اقشار و طوایف درگیر برگزار کردیم که به علت عدم تعهد و پایبندی دو طرف به قول‌های داده شده در جلسات، حوادث بعدی را ایجاد کردند.

در این جلسه که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دو تن از کارشناسان فرهنگ عمومی حضور داشتند، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
1
ما که از کارخانه ها جز آلودگی هوا و تخریب محیط زیست چیزی ندیدیم. همش هم فامیلهای خودشون رو سرکار می گذارند.
:
:
:
آخرین اخبار