تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۰۱۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وقتی باران در مسجدسلیمان مصیبت می شود / تصاویر
نفوذ فاضلاب، نشست زمین و خانواده هایی که آواره شدند / باران، کابوس شب های اهالی باغ سوکیاس
براثر نشست زمین و حفره های عمیق در ایجاد شده در منازل منطقه باغ سوکیاس هم اکنون 8 خانه در معرض خطر و 3 خانه در معرض خطر تخریب صد در صدی قرار دارند و جمعیتی حدود 60 نفر که ساکنین این منازل می باشند آواره هستند .

به گزارش آسماری نیوز بارندگی های اخیر و خصوصا بارندگی شدید هفته گذشته موجب نشست کانال فاضلاب  و ایجاد حفره های عمیق در چند خانه مسکونی شده  و هر لحظه احتمال تخریب این منازل مسکونی در منطقه باغ سوکیاس مسجدسلیمان وجود دارد.
 
طبق بازدید کارشناسان شهرداری مسجدسلیمان از این منطقه براثر نفوذ فاضلاب و نشست زمین خانه های مسکونی احتمال تخریب کانال فاضلاب وجود دارد و این منازل غیر قابل سکونت هستند .
 
اقای فرشید مومن نژاد از اهالی این منطقه با اعلام اینکه هر لحظه امکان تخریب خانه اش وجود دارد می گوید : از شب گذشته که بارش باران آغاز شد اعضای خانواده ام زیر باران و در حیاط خانه نشسته اند. تمام دیوارهای خانه ما ترک خورده و هر لحظه امکان دارد زمین زیر پایمان فرو برود. خانواده ام از ترس جانشان شب را زیر باران گذراندند و هم اکنون هم در این هوای سرد ما سرپناهی نداریم .

وی می گوید : مدیریت بحران شهرستان مدرسه ابوریحان را برای اسکان موقت خانواده هایی که منازلشان خسارت دیده در نظر گرفتند اما باید بگویم که وضعیت این مدرسه از خانه های ما اسفبار تر است . ساختمان مدرسه در حال تخریب است و به همین دلیل چند سالی است که تعطیل شده و فاقد هرگونه امکانات اولیه برای اسکان چند خانواده می باشد .

آقای مومن نژاد افزود :مسئولین مختلف شهرستان از وضعیت ما بازدید کرده اند . رئیس اداره آبفا مسجدسلیمان در هنگام بازدید از منطقه  ما را متهم به عدم رعایت حریم و ساخت و ساز غیرقانونی می کند در حالی که تمامی منازل ما قانونی ساخته شده و همگی دارای سند سیم سرب هستند .
 
وی گفت : از اقای بالدی مدیرکل ستاد بحران استان خوزستان نامه گرفته ایم  که باید هرچه سریعتر  منازل ما را جا به جا کنند  اما تاکنون مسئولین شهرستان از جمله فرماندار که رئیس ستاد مدیریت بحران است برای ما اقدامی انجام نداده اند .
   
براثر نشست زمین و حفره های عمیق  ایجاد شده در منازل منطقه باغ سوکیاس هم اکنون 8  خانه در معرض خطر و 3 خانه  در معرض خطر تخریب صد در صدی قرار دارند و  جمعیتی حدود 60 نفر که ساکنین این منازل می باشند آواره هستند . 


غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
4
1
تیتر خبرتون جالب نیست به دلیل اینکه باران رحمت ونعمت خداست مصیبت..........؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
حسام الدين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
ایشالا اینقدر باران رحمت بر سرت بباره که غرق بشی :))
هومن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
5
کجایند آن مردان پرادعا ................................

چرا به فکر مردمی که با تمام وجود به شما ها رای داده اند و در این وضعیت زندگی میکنند نیستید؟
احمد رضا
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
2
امیدواریم مسئولین مربوطه در این هوای سرد چاره ای در این رابطه بیندیشن .
:
:
:
آخرین اخبار