تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۰۲۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک صادر کننده:
یکی از مشکلات صادرکنندگان بسته بندی کالاست
یکی از مشکلات عمده صادرکنندگان کیفیت پایین بسته بندی است که باعث به وجود آمدن مشکلاتی در ارسال محصولات کشاورزی به کشورهای دیگر شده است
رئیس اتحادیه میوه و تره بار دزفول گفت: یکی از مشکلات عمده صادرکنندگان کیفیت پایین بسته بندی است که باعث به وجود آمدن مشکلاتی در ارسال محصولات کشاورزی به کشورهای دیگر شده است.

عزیز غفاری روز سه شنبه در حاشیه نشست صادرات غیر نفتی خوزستان در محل سرسرای اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان در جمع خبرنگاران بیان کرد: محصولات کشاورزی در مرز خوزستان جابجا می شوند و این جابجایی و بسته بندی نامناسب باعث از بین رفتن محصولات کشاورزی و انصراف کشور مقابل برای قبول کردن محصول می شود.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات صادر کنندگان برگشت داده نشدن پول صادرکنندگان خوزستانی از سوی خریداران عراقی است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار دزفول گفت: فعال کردن مرزها و تسهیل در امور صادرات خوزستان، در افزایش میزان صادرات موثر است.

غفاری بیان کرد: حجم تولید محصولات کشاورزی در خوزستان زیاد است اما متاسفانه میزان کمی از تولیدات کشاورزی خوزستان صادر می شود.

این صادرکننده در ادامه اضافه کرد: بیشتر محصولات کشاورزی دزفول به کشور عراق به دلیل نزدیک بودن و پایین بودن هزینه صادر می شود اما صادرات محصولات کشاورزی به کشور روسیه به دلیل نبود امکانات مناسب و دور بودن مسیر بیشتر محصولات کشاورزی از بین می رود و امکان صادرات محصولات کشاورزی به این کشور نیست.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار