تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:
شركت ملی حفاری ایران الگوی موفق حمایت از ساخت داخل است
این شرکت به عنوان الگوی موفق حمایت از ساخت داخل در راستای توانمند سازی سازندگان و صنعتگران داخلی، نقشی پیشرو در ایجاد ارتباط دوسویه و تعامل میان صنعت و مراکز دانش بنیان و تلفیق علم و تجربه بر عهده دارد
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت به عنوان الگوی موفق حمایت از ساخت داخل در راستای توانمند سازی سازندگان و صنعتگران داخلی، نقشی پیشرو در ایجاد ارتباط دوسویه و تعامل میان صنعت و مراکز دانش بنیان و تلفیق علم و تجربه بر عهده دارد.

شركت ملی حفاری ایران الگوی موفق حمایت از ساخت داخل است

حیدر بهمنی در آیین گشایش سومین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، افزود: ملی حفاری در راستای اقتصاد مقاومتی شکل گرفته و از سازندگان و تولید کنندگان داخلی حمایت می کند و انتظار دارد صنعتگران با هم افزایی، استاندارد سازی، کیفیت گرایی، تجاری سازی را در سرفصل برنامه های خود قرار دهند.

وی با اشاره به همکاری این شرکت با شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی و پژوهشی و صنعتگران توانمند استان خوزستان و کشور و نقش نمایشگاه ها در تقویت هم افزایی میان سازندگان و شرکت های نفتی، اظهار کرد: ضرورت و کارکرد نمایشگاه و دورنمای آن بسیار روشن است، با آنکه دیر زمانی از شکل گیری این رویداد نمایشگاهی عرضه و تقاضا نمی گذرد، اما نقش آن به عنوان پیشانی تعامل صنعت و مراکز علمی و دانش بنیان جایگاهی بس رفیع و ارزنده داشته و دارد.

بهمنی بر برگزاری نمایشگاه های صنعت نفت در استان های نفت خیز تاکید کرد و گفت: : نمایشگاه های نفت، گاز و پتروشیمی باید به صورت کاملا تخصصی برنامه ریزی و به اجرا در آید تا سازندگان، تولید کنندگان و تامین کنندگان بتوانند در فضایی کارشناسی با متخصصان نفتی رایزنی و تبادل نظر نمایند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه این شرکت هر ساله 800 میلیارد ریال در زمینه بومی سازی و خرید تجهیزات و قطعات از منابع داخلی هزینه می کند، گفت: در نتیجه همکاری میان دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری، مراکز پژوهشی و سازندگان و صنعتگران کشور از 34 هزار قطعه کاربردی پرمصرف صنعت حفاری تاکنون حدود 20 هزار قطعه بومی سازی و به تولید انبوه رسیده و این روند تداوم دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: خوشبختانه در سال های اخیر با فعالیت های چشمگیر صاحبان دانش و اندیشه و همکاری آنان با مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی، شرایطی را فراهم آورد تا هر روز شاهد پیشرفت و دستاوردهای تازه ای در زمینه های مختلف باشیم که این خود باوری زمینه ساز خودکفایی است.

وی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس بویژه شهدای صنعت نفت، افزود: وظیفه خود می دانم از زحمات ارزشمند همه خدمتگزاران و عملکرد موفق دست اندرکاران و شرکت کنندگان در برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان قدردانی نمایم.

سومین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از امروز تا اول دی ماه همه روزه از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های استان خوزستان در اهواز برای بازدید علاقه مندان دایر است.

در این نمایشگاه 300 شرکت و سازنده بزرگ ساخت تجهیزات صنعت نفت به همراه مراکز علمی و پژوهشی، انجمن های سازندگان تجهیزات نفت، گاز، پالایش و پیروشیمی و شماری از شرکت های زیر مجموعه چهار شرکت اصلی وزارت نفت حضور دارند.
:
:
:
آخرین اخبار