تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۲۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در سومین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان انجام شد
امضای تفاهمنامه همكاری میان شركت ملی حفاری ایران و بنیاد ملی نخبگان
همزمان با دومین روز کاری سومین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، یک تفاهمنامه همکاری علمی و پژوهشی میان شرکت ملی حفاری ایران و بنیاد ملی نخبگان استان خوزستان مبادله شد
همزمان با دومین روز کاری سومین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، یک تفاهمنامه همکاری علمی و پژوهشی میان شرکت ملی حفاری ایران و بنیاد ملی نخبگان استان خوزستان مبادله شد.

امضای تفاهمنامه همكاری میان شركت ملی حفاری ایران و بنیاد ملی نخبگان

این تفاهمنامه روز یکشنبه در محل نمایشگاه به امضای حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و علیرضا زراسوندی رئیس بنیاد ملی نخبگان در استان خوزستان رسید.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران درباره مفاد این تفاهمنامه توضیح داد: این تفاهمنامه در 6 بند تنظیم و مدت آن پنچ سال تعیین شده است.

هادی محمدی افزود: در محورهای مورد نظر در این سند همکاری بر شناسایی و بهره گیری بهینه از نخبگان شرکت و استفاده متقابل از منابع علمی و امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی دو مجموعه  تاکید شده است.

وی بازدیدهای علمی و صنعتی، بهره گیری متقابل نخبگان در امور آموزشی و پژوهشی و همکاری در برگزاری همایش های داخلی و منطقه ای و تخصصی را از دیگر محورهای این همکاری برشمرد.

محمدی اظهار کرد: در این ارتباط قرار است کارگاه مشترکی متشکل از نمایندگان دو سازمان ، اجرایی نمودن تفاهمنامه را پیگیری نمایند.

 رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران گفت: علاوه بر این، قرار است روز دوشنبه نیز دو تفاهمنامه همکاری علمی و پژوهشی دیگر میان این شرکت و دانشگاه های شیراز و آزاد اسلامی استان خوزستان امضاء و مبادله شود.
:
:
:
آخرین اخبار