تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعطای مجوز خروج خودروهای پلاک اروند از منطقه/ نصب پلاک گذرموقت برای تردد
مجوز تردد و خروج خودروهای منطقه آزاد اروند به خارج از منطقه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر صادر شد / در دستورالعمل جدید صادر شده از پلیس راهور خودروهای دارای پلاک اروند به هنگام خروج باید از پلاک‌های گذر موقت برای تردد در خارج از محدوده‌ تعیین شده «شعاع 45 کیلومتری» استفاده کنند
نماینده مردم آبادان در مجلس از اعطای مجوز خروج خودروهای پلاک اروند از منطقه با نصب پلاک گذر موقت خبر داد.

عبدالله کعبی در گفت‌وگو با فارس در آبادان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مصوبات دولت در راستای رفاه حال شهروندان آبادان و خرمشهر، اجرای مصوبه واردات خودرو با پلاک منطقه آزاد اروند بود که در سال 88 به‌صورت نهایی اجرایی شد.
وی افزود: بسیاری از شهروندان آبادانی و خرمشهری با استقبال از این مصوبه اقدام به واردات و خرید خودروهای با پلاک منطقه آزاد اروند کرده بودند و این در حالی بود که محدوده تردد این خودروها تا شعاع 45 کیلومتری به تصویب رسیده بود.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش واردات خودرو در حالی اتفاق می‌افتاد که وعده افزایش محدوده تردد این خودروها را تا مرز 120 کیلومتر داده می‌شد.
وی با بیان اینکه با ابلاغ بخشنامه‌ «عدم‌اعطای مرخصی و تردد خودروهای منطقه آزاد اروند به خارج از محدوده منطقه، نگرانی و گلایه صاحبان این خودروها یکی پس از دیگری شنیده می‌شد»، خاطرنشان کرد: این خبر که از سوی پلیس راهور کشور به مرحله اجرا درآمده بود، محدوده خودروهای همه مناطق آزاد در کشور را دربرگرفته و نگرانی‌هایی را نیز برای صاحبان این خودروها و شهروندان ایجاد کرد.
کعبی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 500 خودرو با پلاک منطقه آزاد اروند در شهر تردد دارند، اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مجوز تردد و خروج خودروهای منطقه آزاد اروند به خارج از منطقه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر صادر شد.
وی بیان کرد: در دستورالعمل جدید صادر شده از پلیس راهور خودروهای دارای پلاک اروند به هنگام خروج باید از پلاک‌های گذر موقت برای تردد در خارج از محدوده‌ تعیین شده «شعاع 45 کیلومتری» استفاده کنند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با استفاده از پلاک‌های گذر موقت، پیگیری مسائل ناشی از بروز تخلفات احتمالی یا سایر مواردی چون تصادفات برای پلیس راهوار هموارتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه شهروندان آبادانی و خرمشهری که دارای خودور پلاک اروند هستند مانند گذشته با مراجعه به سازمان منطقه آزاد اروند و دریافت پلاک گذر موقت و پس از مراحل قانونی برای خروج خودروهای خود اقدام کنند، افزود: خوشحالیم که پس از گذشت سه ماه از این ممنوعیت، امروز دوباره لبخند رضایت را بر لب شهروندان و صاحبان خودروهای پلاک اروند می‌بینیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
0
2
منطقه آزاد که میگه شایعه هست هنوز مرخصی نمیده
امین صالحی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
2
من رفتم مرخصی بگیرم،بهم گفتن دروغی بیش نیست.
دولت که داره میزنه تو سره خوزستان.
حالم بهم خورد از این تصمیم بچگانه به اصطلاح دولت مردان ما.
علی
|
UNITED STATES
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
0
2
خبری نیست مرخصی کجا بود همش شایعه است فقط بیچاره مردم آبادان و خرمشهر که این همه هزینه کردن برای ماشینها و خبری از مرخصی نیست
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
0
2
واقعا اگر دروغ باشه، نماینده آبادان باید خیلی آدم ضعیفی باشه که همچین خبری رو اعلام کرده...رای آوردن به هر طریقی اینقدر ارزش داره...!
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
0
1
طبق اظهاریک مقام مسئول کشوری مقررات مرخصی خودروهای منطقه آزادطبق قوانین بین المللی است وتافاصله45کیلومتری بیشترنمیشودآیاتصویب این قانون جزگران شدن قیمت خودروهابرای مردم آبادان وخرمشهرچیزدیگری است؟ آیاوجودمنطقه آزادچه خیروبرکتی برای این دوشهرداشته است؟
:
:
:
آخرین اخبار