تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۴۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیوار مهربانی به شوش رسید /عکس
دیوار مهربانی یا جدار المحبة توسط فعالان شوشی برای یاری رساندن به نیازمندان برپا شد.
خییرین می توانند برای کمک به مستمندان لباس‌هایی را بر روی این دیوار آویزان کنند تا نیازمندان از این لباس‌ها در سرمای سوزان زمستان خود را گرم نگه دارند.

جریانی که  در کشور آغاز شد و همچون سیل، شهر به شهر گشت تا با بهره گیری از فضای مجازی، تصاویر و بازخوردها به دست شهروندان شوشی برسد و آنان در اقدامی نوع دوستانه اقدام به راه اندازی دیوارهای مهربانی کنند.

یک دیوار  مهربانی در کمتر از یک روز قسمتی از شهر شوش شکل گرفت تا شوشی ها  بتوانند در فرصتی بیشتر و مناسبتر و این بار به شکل دیگر به نیازمندان و افراد بی بضاعت کمک کنند.

دیوارهایی که رنگ ریا ندارند اما بوی مهربانی می دهند، تبدیل به فضایی شدند که مردم داشته های مازاد خود را با افرادی که بیشتر به آن نیاز دارند، به اشتراک بگذارند تا به این طریق سوز سرمای زمستان امسال قابل تحمل تر باشد.

پیمان عبیدی پور از فعالان اجتماعی شوش گفت: رسانه‌ها و مردم عزیز شهر نیز در اطلاع رسانی از وجود چنین دیوارهایی باید دست به کار شوند و دست مهربان شهروندان را برای کمک به هم نوعان و همشهریان خود بگیرند.

عبیدی‌پور افزود: امیدوارم مردم از این طرح استقبال خوبی کنند و بتوانیم به صورت خودجوش چندین دیوار مهربانی در نقاط مختلف شهر را برپا کنیم.

آدرس دیوار مهربانی در شوش: پارک شهرداری شوش روبه روی شورای اسلامی شهر

مرجع / عصر ایران
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
0
0
احسنت برشما با این کار زیباتون
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
0
احسنتم
:
:
:
آخرین اخبار