تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۹۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رامهرمز خواستار شد:
نصب دوربین کنترل ترافیک در سطح شهر رامهرمز
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رامهرمز خواستار نصب دوربین کنترل ترافیک در سطح این شهر شد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رامهرمز خواستار نصب دوربین کنترل ترافیک در سطح این شهر شد.

حبیب‌اله آباد امروز اظهار کرد: با توجه به افزایش خودروها در سطح شهر و عدم زیرساخت‌های مناسب و تعریض خیابان‌ها، اگر به قوانین راهنمایی و رانندگی عمل نشود روز به روز با معضلات ترافیکی بیشتری روبرو خواهیم شد.

وی ادامه داد: با این وجود و با تلاش‌های مستمر ماموران ما در سطح شهر و الزام کردن شهروندان به رعایت قوانین از مردادماه سال‌جاری تا پایان آذرماه امسال، فقط 36 مورد تصادف درون شهری داشته‌ایم که یک نفر منجر به فوت شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رامهرمز تصریح کرد: طبق ماده 180 آیین نامه راهنمایی و رانندگی رانندگان حق ندارند هنگام رانندگی، دخانیات استعمال کرده و یا خوراکی و آشامیدنی میل کنند.

آباد افزود: استفاده از هر گونه وسایل و تجهیزات مانند تلفن همراه که باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده می‌شود نیز ممنوع است و رانندگان موظف هستند در هر حال به طور کامل به جلو توجه داشته باشند.

وی در پایان، با توجه به توسعه شهرنشینی از مسئولان شهری بویژه شهرداری درخواست می‌شود تا در بهسازی برخی از تابلوهای راهنمایی و همچنین برای تسهیل و کنترل بهتر ترافیک درون شهری و جلوگیری از تخلفات نسبت به نصب دوربین در چهارراه‌ها و خیابان‌های پرترافیک اقدام جدی کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار