تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۲۳۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفتمین یادواره شهدای منطقه گلستان و اولین یادواره شهدای مدافع حرم اهواز برگزار شد / تصاویر
هفتمین یادواره شهدای منطقه گلستان و اولین یادواره شهدای مدافع حرم و گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، در مسجد ولایت اهواز برگزار گردید
خوزنیوز: هفتمین یادواره شهدای منطقه گلستان و اولین یادواره شهدای مدافع حرم و گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، در مسجد ولایت اهواز برگزار گردید.

به گزارش خوزنیوز؛  این برنامه معنوی و بصیرتی، شب گذشته با حضور خانواده های شهدا و حضور پرشور مردم انقلابی و شهید پرور خوزستان، با سخنرانی سردار گرجی زاده (فرمانده حفاظت سپاه) و مداحی حاج میثم مطیعی برگزار گردید.

در ابتدای مراسم حاج قاسم مقدمی قاری برجسته کشوری به قرائت زیبای قرآن کریم پرداخت.

سردار سرتیپ علی‌اصغر گرجی‌زاده در سخنرانی این برنامه با اشاره به نقش شهدا در دنیا اظهار کرد: آقایان دستگاه دیپلماسی بدانند اگر آمریکا می‌گوید ایران را دعوت کنید به کنفرانس بین‌المللی سوریه این موضوع به خاطر چانه زنی آنها نبوده بلکه به سبب این است که ایران این شهدا را دارد.

وی افزود: 9 دی روزی دیگر از روزهای حماسی ملت ایران است که حماسه غیرت و دردمندی و حماسه دفاع غیرتمندانه به‌نام ملت ایران ثبت شده است.

فرمانده حفاظت سپاه اضافه کرد: در شرایطی که عده ای بی‌غیرت و یا کم‌‌‌‌غیرت سکوت عامدانه در برابر این ماجرا پیشه کردند مردم ایران به خیابان‌ها آمده و سکوت آنها را با فریادها نشان دادند و این روز را گرامی می‌داریم.

گرجی‌زاده خاطرنشان کرد: ما در جنگ تحمیلی مورد هجوم قرار گرفتیم و به دیدگاه بعضی‌ها به بن‌بست رسیدیم، شهرهای ما سقوط کردند همه چیز در ظاهر علیه ما بود اما با آمدن شهدا به میدان این بن‌بست‌ها شکسته شد.

وی افزود: قدیمی‌‌ها که در برنامه حضور دارند یادشان هست در خوزستان سخنی جز ناامیدی نبود در همین اهواز شما سخن از این بود بعد از اهواز باید به کجا فرار کنیم و چه زمانی شهر تصرف می شود اما یک عده جوان مخلص به میدان آمده و از تصرف شهر جلوگیری کردند.

وی یادآور شد: جوانان ما با قلبی مالامال از حب و غیرت برای دفاع از اهل بیت(ع) در حال تلاش هستند تا اجازه ندهند بار دیگر حضرت زینب (س) به اسارت برود.

فرمانده حفاظت سپاه تاکید کرد: دنیا یک‌بار دیگر به ابرقدرت بودن ایران اعتراف کرد ابر قدرتی که قدرتش نه در زور است و نه در سلاح بلکه قدرت او در قلب‌های استوار و محکم مردمانش است.

این مراسم روح بخش با مداحی زیبای حاج میثم مطیعی در وصف شهدای مدافع حرم و دفاع از حریم ائمه اطهار و ولایت به پایان رسید.

:
:
:
آخرین اخبار