تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۲۷۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان اعلام كرد:
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون مهارت در خوزستان
خوزنیوز: مدیرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان اعلام كرد: توزیع کارت هفتمین مرحله آزمون سراسري سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پايان دوره كارآموزان مراکزآموزش فني و حرفه اي سال 1394 در بخش هاي دولتي و خصوصي و هفتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله و... از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 14 دی آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 16 دی ادامه می یابد.

به گزارش خوزنیوز؛ عبدالنبی سواعدی  اظهارکرد: هفتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، صنايع دستي، فرش و نان و غله و...  روز پنجشنبه 17 دی ماه و هفتمین مرحله آزمون سراسري سنجش مهارت سال 1394 پايان دوره كارآموزان مراکز آموزش فني و حرفه اي روز جمعه 18 دی برگزار مي شود.

سواعدی  گفت: تعداد10 هزار و 640 نفر در  هفتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1394 در 250 حرفه ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد 8 هزار و 444 نفر درآزمون هماهنگ ،2هزارو147نفر در حوزه صنعت ساختمان و تعداد 49نفر در بخش تفاهمنامه ها حضور دارند که تمهيدات لازم براي شركت اين متقاضيان در آزمون فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، می توانند از تاریخ 14 تا 16 دی با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی،كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

سواعدی ادامه داد: متقاضیان شرکت در هفتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 1394 (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام نموده اند، از تاریخ 14 تا 16 دی با مراجعه به سامانه  http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

وی گفت: داوطلبان پس از شرکت آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداراه سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.
:
:
:
آخرین اخبار