تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۳۰۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یمن مقابل متجاوزان پیروز می‌شود
یکی از مراجع تقلید گفت: دنیا می‌داند که مردم یمن مظلوم واقع شده‌اند و آل سعود به این ملت بی‌گناه ظلم می‌کند اما دلارهای نفتی، حاکمان سیاسی و سازمان‌های بین‌المللی را تحت تأثیر خود قرار داده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی، این مرجع تقلید در دیدار سید شمس‌الدین شرف‌الدین رئیس انجمن علمای یمن و جمعی از رؤسای مجالس مختلف یمن ضمن ابراز خرسندی از این دیدار ابراز امیدواری کرد که سفر این هیئت علمایی به ایران برای ملت و برادران یمنی مثمرثمر واقع شود.

وی با اشاره به تجاوز ظالمانه آل سعود به مردم بی گناه یمن خاطرنشان کرد: ما برای شما شبانه‌روز دعا می‌کنیم که بر دشمنان پیروز شوید و مطمئن باشید که پایداری شما نتیجه‌ای جز پیروزی نخواهد داشت و دشمن تکفیری در این مدت اخیر متحمل شکست‌های پیاپی در سوریه و عراق شده و ان‌شاء‌الله در یمن نیز نتیجه‌ای مشابه رقم خواهد خورد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با تاکید بر اینکه پیروزی مؤمنان سنتی الهی است و نتیجه مقاومت مردمی یمن در مقابل حملات متجاوزان سعودی پیروزی خواهد بود، اظهار کرد: دنیا می‌داند که مردم یمن مظلوم واقع شده‌اند و آل سعود به این ملت بی‌گناه ظلم می‌کند اما دلارهای نفتی، حاکمان سیاسی و سازمان‌های بین‌المللی را مورد تاثیر خود قرار داده است.

وی با اشاره به نزدیک بودن برگزاری کنگره دوم «مقابله با خطر جریان‌های افراطی و تکفیری» ابراز کرد: امیدواریم برنامه‌های کنگره به جنایات و تجاوزهای آل سعود در یمن نیز بپردازد و شاهد حضور فعال علمای یمن در این کنگره باشیم.

این مرجع تقلید در پایان این دیدار صمیمانه از هیئت علمای یمن خواست که سلام و دعای ایشان را به ملت مقاوم و فداکار یمن برسانند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار