تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۴۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دادگستری آبادان:
قاطع و قانونی با تخلفات انتخاباتی برخورد می شود
تحرکات کاندیداهای انتخابات به صورت دقیق رصد شده و تخلفات انتخاباتی، قاطع و قانونی برخورد می شود
رئیس دادگستری آبادان و رئیس ستاد رسیدگی و پیشگیری از جرائم انتخاباتی آبادان گفت:تحرکات کاندیداهای انتخابات به صورت دقیق رصد شده و تخلفات انتخاباتی، قاطع و قانونی برخورد می شود.

سیروس محمدزاده افزود:با توجه به گسترش فعالیت شبکه های مجازی طی سال های گذشته در کشور، به طور حتم در این دوره از انتخابات، کاندیدا ها بخشی از تبلیغات خود را از این طریق انجام می دهند.

وی اظهار داشت:قوه قضائیه با کاندیداها یا هواداران آنها که در شبکه های مجازی اقدام به توهین، افترا، دروغ پردازی و انتشار اطلاعیه های غیر رسمی از مسئولان و یا کاندیدا ها اقدام کنند، اغماض نکرده و برخورد قانونی انجام می دهد.

محمدی زاده با اعلام بیطرفی دستگاه قضایی در جریان انتخابات، افزود: اولویت اصلی دستگاه قضایی در انتخابات، پیشگیری از وقوع جرم است، ولی چنانچه به رغم توصیه های قضایی فردی مرتکب تخلف شود سیستم قضایی بدون در نظر گرفتن ملاحظات سیاسی و فارغ از هرگونه وابستگی به جناح، قوم یا فرد خاصی اقدام قاطع و قانونی انجام می دهد.

محمدزاده تاکید کرد:مردم آبادان، ولایتمدار و دوستدار نظام جمهوری اسلامی و کشورند و بدون شک در انتخابات حضوری پرشور دارند.

رئیس ستاد رسیدگی و پیشگیری از جرائم انتخاباتی آبادان افزود:هم اکنون بستر لازم برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان فراهم است.

رئیس دادگستری آبادان عنوان کرد:وظیفه ما به عنوان مسئولان نظام این است که بستر و زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم.

54 داوطلب برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان نام نویسی کردند که یک نفر پیش از شروع بررسی صلاحیت ها انصراف خود را اعلام کرد و دو نفر نیز از سوی هیات اجرایی تایید صلاحیت نشدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار