تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در راستای مداخله زودهنگام اجرا می‌شود؛
سنجش سلامت نوآموزان پیش‌دبستانی تا پایان بهمن‌
رییس آموزش‌وپرورش استثنایی خوزستان اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان دوره پیش‌دبستانی را در راستای مداخله زودهنگام آموزشی و درمانی عنوان کرد
رییس آموزش‌وپرورش استثنایی خوزستان اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان دوره پیش‌دبستانی را در راستای مداخله زودهنگام آموزشی و درمانی عنوان کرد.

علی ممبینی با اشاره به اهمیت اجرای طرح سنجش سلامت برای نوآموزان، اظهار کرد: طرح سنجش سلامت برای نوآموزان دوره پیش‌دبستانی در سه پایگاه به‌صورت آزمایشی در اهواز و دزفول اجرا می‌شود.

وی افزود: روزانه نزدیک به 40 نوآموز دوره پیش‌دبستانی مورد ارزیابی و پایش سلامت قرار می‌گیرند و در صورت تشخیص اختلالات احتمالی، اقدامات لازم انجام می‌شود.

رییس آموزش‌وپرورش استثنایی بابیان این‌که در سال گذشته تنها یک پایگاه سنجش سلامت دوره پیش‌دبستانی در استان فعال بود، گفت: امسال تعداد پایگاه‌ها افزایش پیدا کرده است؛ ما به دنبال توسعه طرح سنجش سلامت دوره پیش‌دبستانی و از معدود استان‌هایی هستیم که سه پایگاه سنجش سلامت دوره پیش‌دبستانی در آن فعالیت می‌کند؛ قطعاً سال آینده تعداد پایگاه‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

ممبینی تصریح کرد: یکی از دلایل اجرای طرح سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی مداخله زودهنگام است؛ با اجرای این طرح در این زمان و پیش ورود کودکان به دبستان 9 ماه فرصت آموزشی و درمانی وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به شرایط آب و هوایی استان، اجرای طرح سنجش در این فصل در جهت رفاه حال مردم استان است؛ اجرای این طرح تا پایان بهمن‌ماه ادامه دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار