تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۱۳۶۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد:
آغاز پروژه خط راه‌آهن سربندر به شادگان و خرمشهر
فرماندار شادگان از آغاز اجرای پروژه خط راه‌آهن سربندر به شهرستان‌های شادگان وخرمشهر خبر داد
فرماندار شادگان از آغاز اجرای پروژه خط راه‌آهن سربندر به شهرستان‌های شادگان وخرمشهر خبر داد.

بهروز فرج اللهی امروز اظهارکرد: پروژه خط آهن شادگان ـ خرمشهر یکی از طرح‌های عمرانی حیاتی و زیربنایی برای دستیابی به رشد و توسعه همه‌جانبه و پایدار در استان است.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به اهمیت این طرح عمرانی مهم و ملی برای استان، هم‌اکنون به صورت رسمی آغاز شده است.

فرماندار شادگان ادامه داد: یکی از آیتم‌های توسعه شهرستان به‌منظور جلوگیری از مهاجرت و کوچ افراد به سایر شهرستان‌های همجوار ایجاد زیرساخت‌های توسعه است.

وی ادامه داد: در این راستا با افتتاح و فعال کردن بندر تجاری شادگان و طرح آبرسانی غدیر و احداث 10 کیلومتر جاده چهار خط دارخوین شادگان هم اکنون شاهد پروژه احداث خط راه‌آهن سربندر ـ شادگان ـ خرمشهر و در ‌‌نهایت به راه‌آهن سراسری کشور هستیم.

فرج‌اللهی افزود: اجرای این پروژه نقش بسزایی در حمل و نقل ارزان برای تولیدات فولاد شادگان و بندر تجاری و در امر جابجایی مسافران به‌ویژه اماکن متبرکه و زیارتی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: در این زمینه با توجه به نقش حیاتی و مهمی که این پروژه ریلی در روند رشد و توسعه همه‌جانبه استان خوزستان دارد، دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری و همراهی مطلوب با مجریان پروژه با هدف تسهیل روند کار و سرعت بخشی اجرای پروژه هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار