تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۱۴۱۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آماده‌سازی کارون در مسیر خرمشهر برای عید نوروز
شهردار خرمشهر از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کشتی‌هتل در ساحل کارون در مسیر این شهر با همکاری بخش خصوصی خبر داد
شهردار خرمشهر از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کشتی‌هتل در ساحل کارون در مسیر این شهر با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

محمدعلی دوایی‌فر اظهار کرد: با توجه به نبود هتل مناسب در شهر، شهرداری خرمشهر در نظر دارد با خریداری کشتی‌هتل‌ در زمینه ایجاد ظرفیت در این بخش اقدام کند. بدین منظور از بخش خصوصی برای خرید کشتی دعوت شده و امید است که تا پیش از نوروز راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که شهرداری، از ظرفیت مالی خوبی برخوردار نیست، با هیات مدیره منطقه آزاد اروند نشستی در خصوص مسائل مالی برگزار شد که در این نشست اعتبارات مالی مورد نیاز را به منطقه آزاد اروند ارائه دادیم و از سوی هیات مدیره منطقه آزاد نیز قول‌هایی به شهرداری داده است.

داویی‌فر گفت: برای شهر خرمشهر در مجموع بخش‌ها، پروژه‌هایی بالغ بر 350 میلیارد تومان از سوی شهرداری تعریف شده که این پروژه‌ها را به مدیریت منطقه آزاد اروند نیز ارائه داده‌ایم و امید است با تصویب بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها از سوی مدیریت منطقه آزاد، بتوان تغییرات اساسی در شهر خرمشهر ایجاد کرد.

شهردار خرمشهر عنوان کرد: بخشی از پروژه‌های شهرداری خرمشهر در سرفصل بهبود عبور و مرور است از جمله ترمیم پل قدیم خرمشهر و احداث پل عابر پیاده با رویکرد گردشگری بر روی رودخانه کارون. در بخش فضای سبز نیز احداث اولین پارک بانوان خرمشهر و ایجاد پارک‌های محلات و زمین ورزشی نیز در دست اقدام است. همچنین در سرفصل گردشگری هم‌اکنون در حال سامان‌دهی و اصلاح ورودی‌های شهر و ایجاد یک شهرک گردشگری 10 هکتاری هستیم که در حال حاضر کارهای اولیه این شهرک در حال انجام است.

وی با اشاره به آماده‌سازی خرمشهر برای ایام نوروز افزود: در حال آماده‌سازی کمپ‌های نوروزی مناسب برای مسافرانی هستیم که به صورت مستقل به خرمشهر سفر می‌کنند. همچنین ساحل رودخانه، چراغانی شده و ساحل‌سازی نیز در برنامه است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار