تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۴۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری متخلف حمل و فروش پرنده در بازار کیان اهواز
یکی از عوامل فروش پرندگان شکار شده در بازار اهواز دستگیر شد
خوزنیوز: سرپرست یگان حفاظت محیط زیست خوزستان اظهار کرد:یگان حفاظت محیط زیست خوزستان گشت و کنترل مناطق را به صورت شبانه روزی در دستور کار خود قرار داده است.

دستگیری متخلف حمل و فروش پرنده در بازار کیان اهواز

به گزارش خوزنیوز؛ حسن آقا شیرمحمدی گفت: طی کسب اطلاعات از نحوه ورود پرندگان صید شده در تالاب و در مسیر تردد متخلف به اهواز کمین قرار داده که حدود ساعت 4 بامداد یکشنبه 4 بهمن ماه سالجاری در محل ورود به اهواز یکی از عوامل پخش پرندگان شکار شده در بازار اهواز دستگیر شد.

وی گفت: بعد از کنترل خودرو، یک محموله پرندگان شکار شده کشف و ضبط گردید.

وی افزود:این پرندگان برای فروش به بازار کیان برده می شد که با تیزهوشی یگان حفاظت محیط زیست خوزستان جلوی این کار گرفته شد و به امید خدا و با همکاری مردم و گزارشاتی که برای اداره کل حفاظت محیط زیست فرستاده می شود جلوی شکارچیان و متخلفین که با بیرحمی پرندگان مهاجر و بومی رو شکار کرده و برای فروش به بازار می برند گرفته شود و از شکار بیرحمانه پرندگان جلوگیری بعمل آید.

 وی افزود: متخلف که برخلاف قوانین شکار و صید مبادرت به شکار و صید غیرمجاز تعداد 53 قطعه پرنده اردک بلوطی، 22 قطعه چنگر، 3 قطعه اردک کله سبز، 3  قطعه طاووسک و 2 قطعه چنگر نوک سرخ نموده بود که مختص فروش در بازار کیان اهواز بوده توقیف و دستگیر شد و  متخلف جهت رسیدگی به جرم به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

وی در پایان گفت: با توجه به اوج مهاجرت پرندگان به استان خوزستان و گستردگی آبگیرها در استان خوزستان یگان حفاظت محیط زیست خوزستان فعالیت و گشت و کنترل را به صورت شبانه روزی در دستور کار خود قرار داده است.
:
:
:
آخرین اخبار