تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۱۴۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیش بینی یخبندان در برخی شهرهای خوزستان
مدیرکل هواشناسی خوزستان، یخبندان و کاهش دمای هوا به صفر یا زیر صفر درجه سانتی گراد را در اواخر هفته برای برخی شهرهای خوزستان پیش بینی کرد
مدیرکل هواشناسی خوزستان، یخبندان و کاهش دمای هوا به صفر یا زیر صفر درجه سانتی گراد را در اواخر هفته برای برخی شهرهای خوزستان پیش بینی کرد.

کوروش بهادری سه شنبه اظهار کرد: کاهش شدید دمای هوا در شهرهایی از جمله ایذه، دهدز و دزفول، گتوند و لالی دور از انتظار نیست و امروز نیز دمای هوا در دهدز به صفر درجه سانتی گراد رسید.

وی افزود: ریزش هوای سرد تا چهار درجه سانتی گراد برای مناطق دیگر خوزستان پیش بینی می شود که اوج سرما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیش بینی می شود.

بهادری با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از اوایل هفته در خوزستان گفت: بیشترین میزان بارندگی در دهدز 20، ایذه 13، حسینیه و لالی هفت، اهواز، مسجد سلیمان و گتوند چهار، و آغاجاری دو میلی متر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهارکرد: هم اکنون سامانه پرفشار بر روی خوزستان حاکم است؛ تا آخر هفته وضعیت پایداری در خوزستان وجود دارد، و مدل های هواشناسی پدیده بارندگی را نشان نمی دهد و وضعیت خلیج فارس به نسبت آرام است.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته شادگان با 21 و دهدز با صفر درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده است.

بهادری خاطرنشان کرد: روند تغییرات دمایی روز سه شنبه اهواز بین هفت تا 20 درجه سانتی گراد در نوسان است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار