تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۴۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس دانشگاه علمی‌کاربردی خوزستان خبرداد:
راه‌اندازی مرکز علمی‌کاربردی امور قضایی در اهواز
رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خوزستان از راه‌اندازی مرکز آموزش عالی علمی‌کاربردی امور قضایی در اهواز خبر داد
رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خوزستان از راه‌اندازی مرکز آموزش عالی علمی‌کاربردی امور قضایی در اهواز خبر داد.

دکتر علی‌حسین حسین‌زاده با بیان این‌که این مرکز در 22 بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی دادگستری خوزستان در سه رشته در مقطع کاردانی در زمینه حقوق و قضا فعالیت‌های خود را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به وجود چنین مرکزی در استان‌های دیگر، افزود: پس از سال‌ها مجوز تأسیس مرکز آموزش عالی دادگستری در خوزستان صادر شد که این امر با پیگیری‌ها و همکاری‌های آقای افشارنیا رییس‌کل دادگستری استان و حجت‌الاسلام سعدی معاون آموزش و تحقیقات این نهاد، حاصل شد و قابل تقدیر است.

رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خوزستان با بیان این‌که توسعه کمی دانشگاه در استان در حال انجام است، تصریح کرد: اکنون تعداد مراکز علمی کاربردی استان در حال افزایش است و پیش‌از‌این نیز مرکز گردشگری در استان راه‌اندازی شده بود؛ همچنین دانشگاه علمی‌کاربردی خوزستان در سطح کشور رتبه نخست جذب دانشجو را به‌دست آورد که این امر نشان از تنوع رشته و مراکز دارد.

حسین‌زاده با اشاره به اهمیت توسعه کیفی در مراکز علمی‌کاربردی استان، گفت: در حال حاضر کیفیت برخی مراکز استان خوب است و این مراکز از وضعیت مناسبی برخوردار هستند اما در خصوص مراکزی که کیفیت آن‌ها متوسط است، فرایند‌ یک‌ساله‌ای تعریف شده است تا کیفیت خود را افزایش دهند.

وی عنوان کرد: مراکز علمی‌کاربردی دارای کیفیت خوب و متوسط در استان شناسایی و وضعیت آن‌ها مشخص شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار