تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۴۷۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واحدهای آموزشی شادگان با کمبود تجهیزات مواجهند
رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: کمبود تجهیزات از عمده مشکل واحدهای آموزشی شادگان است
خوزنیوز: رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: کمبود تجهیزات از عمده مشکل واحدهای آموزشی شادگان است.

به گزارش خوزنیوز؛ حبیب حاجی‌زاده  اظهار کرد: شهرستان شادگان طبق آخرین سرشماری دارای 160 هزار نفر جمعیت است که از این تعداد 35 هزار نفر خانواده آموزش و پرورش هستند.

وی افزود: هم‌اکنون تعداد 297 آموزشگاه که متشکل از یک‌هزار و 529 کلاس درس و تعداد 33 هزار و 226 نفر دانش‌آموز است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان تصریح کرد: طبق برنامه‌ای که از سوی اداره‌کل تدوین شد برنامه‌ای تحت عنوان توسعه برنامه آموزشی بوده که ما در سطح شهرستان به اجرا در آوردیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری جلسات مختلف با مدیران آموزشگاه‌های این شهرستان پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

حاجی‌زاده ادامه داد: در این‌مدت 126 کارگاه آموزشی و 26 دوره ضمن خدمت برگزار شده که حدود 7 هزار نفر به‌صورت چرخشی شرکت داشته‌اند.

وی اضافه کرد: 430 مورد بازدید کلاسی گروه‌های آموزشی و 295 بازدید از مدارس این شهرستان به‌عمل آمده که همه آنها طبق اسناد و برگه‌های بازدید بوده و در ارزیابی عملکرد این اداره ثبت شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان عنوان کرد: مشکل نیروی انسانی حق‌التدریس، سرانه دانش‌آموزان و کمبود تجهیزات و وسایل آموزشی از جمله مشکلاتی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم و امیدواریم مدیر‌کل آموزش و پرورش خوزستان در این راستا با نگاه ویژه مشکلات را برطرف کند.

وی افزود: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان برای فعالیتهای کلاسهای تقویتی وفوق برنامه که بمنظور پیشرفت تحصیلی دانش آموزان این شهرستان قول پرداخت مبلغ 50 میلیون تومان و برای خرید رایانه جهت مدارس قول 100میلیون تومان و طی بازدید که از پژوهش سرای دانش آموزی و سالن کانون امام خمینی هم هزینه تعمیرات آنها راتقبل نمودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان در پایان گفت: در بازدید از خانه معلم موافقت کردند که بخشی از تجهیزات این پروژه بزرگ شهرستان که آماده افتتاح هستند را تامین نمایند.

ضمنا در پايان این سفر با صدور تعداد 2200تقدیرنامه به تعداد فرهنگیان شهرستان از طرف تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان موافقت شد.
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار