تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شایعه‌ دست‌ دادن‌ ظریف‌ با یک‌ زن+تصاویر
برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب بدون ارائه سند شایعه‌ای را منتشر کرده‌اند که ادعا می‌کند منتقدان دولت برای تخریب ظریف دست به فتوشاپی عجیب زده‌اند

بتازگی تصویری از سوی برخی رسانه‌های اصلاح طلب منتشر شده است که ادعا می‌کند منتقدان دولت برای تخریب ظریف دست به فتوشاپ زده‌اند.

تصویر مذکور مربوط می‌شود به دیدار وزرای خارجه ایران و تایلند این تصویر که ادعا می‌شود با حذف نیمی از آن، منتقدان قصد تخریب دولت را داشته‌اند را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

*تخریب فتوشاپی یا شایعه سازی!

در ادامه گزارش یکی از روزنامه‌های اصلاح طلب را که بدون انتشار سند و تنها با استناد با مطلبی که براساس آن ادعا می‌شود این تصویر با ویرایش به منظور تخریب از سوی رسانه‌های منتقد دولت منتشر شده است را با عنوان «بسیج داشته‌ها و نداشته‌ها علیه حسن روحانی و ظریف» می‌خوانید.

 

 

مطلب فوق که به ادعای این رسانه‌های اصلاح طلب از سوی منتقدان برای تخریب دولت استفاده شده برای نخستین بار از سوی کانال تلگرامی یکی از رسانه‌های معاند منتشر شده است؛ مطلبی که بدون هیچ عقبه خبری و استناد معتبر فقط اتهامی را به یک گروه سیاسی می‌زند.

 

ضمن اینکه از لحاظ ساختار و زاویه دید هرگونه استفاده از تصویر فوق برای تخریب ظریف بسیار بعید به نظر می‌رسد؛ نکته قابل تأمل در این میان عدم انتشار مستندات از سوی رسانه‌هایی است که ادعا می‌کنند منتقدان برای تخریب دولت اقدام به ویرایش عکس علیه ظریف کرده‌اند.

 

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار