تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۱۵۰۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله کعبی:
انقلاب به سمت عدالت و توسعه در حال حرکت است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب ملت ایران به سمت پیشرفت، عدالت و توسعه در حال حرکت است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب ملت ایران به سمت پیشرفت، عدالت و توسعه در حال حرکت است.

آیت‌الله عباس کعبی در مراسم نمادین زنگ انقلاب که امروز، 12 بهمن ماه در هنرستان ساجده ناحیه چهار اهواز و با حضور مسئولان استانی برگزار شد با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اظهار کرد: انقلاب ما یک تحول باطنی و بر مبنای خرد، معنویت و عدالت بود که دستاورد آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و حکومت مردمی است.

وی افزود: انقلاب عظیم ملت ایران، مردم‌ساز و هویت‌ساز است؛ باید از خداوند بخواهیم که قدردان اسلام، مکتب اهل بیت، امام (ره) و شهدا باشیم. انقلاب ما برخواسته از مسجد و ارزش‌های اسلامی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای خبرگان گفت: علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان افق‌های انقلاب اسلامی روشن است و انقلاب ملت ایران به سمت پیشرفت عدالت و توسعه در حرکت است.

همچنین در این مراسم محمد تقی‌زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تبریک سالروز ورود حضرت امام (ره) به کشور و دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی نسبت به کوچکترین مسایل اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی بی‌تفاوت نبودند و این شاخصه‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: باید همه بتوانیم به خوبی انقلاب را تداوم ببخشیم؛ امام راحل در زمان مبارزه و در آستانه پیروزی انقلاب به رژیم شاه اعلام کردند که تنها آموزش و پرورش را در اختیار ما قرار دهید. این خواسته امام (ره) نشان می‌دهد که ایشان تا چه میزان متوجه این امر بودند که اگر بخواهیم تحول و تکاملی را دنبال کنیم، باید اولویت اول را تعلیم و تربیت قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: امروزه باید همه تلاش کنیم که آموزش و پرورش موفقی داشته باشیم تا سیستم تعلیم و تربیت به خوبی اهداف انقلاب را محقق کند. اگر بخواهیم ملت موفقی باشیم باید همه همدل و هم‌زبان در جهت ارتقا و توسعه کشور تلاش کنیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: آیت الله کعبی
:
:
:
آخرین اخبار