تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۵۱۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق اصناف خرمشهر خبر داد:
فعالیت بدون پروانه برخی اصناف در بازار «کنزالمال»
رئیس اتاق اصناف خرمشهر از فعالیت بدون پروانه برخی اصناف این شهر در بازار کنزالمال خبر داد
رئیس اتاق اصناف خرمشهر از فعالیت بدون پروانه برخی اصناف این شهر در بازار کنزالمال خبر داد.

محمد مرادی به بازار تجاری کنزالمال خرمشهر(بازار عرضه کالای همراه مسافر) اشاره و عنوان کرد: آغاز به کار بازار کنز المال بدون هماهنگی با اصناف بوده و در حال حاضر عاملی برای ایجاد نارضایتی و متضرر شدن صنوف خرمشهر شده است.

وی تصریح کرد: به بازار کنزالمال امتیازهای خاصی داده شده که به سایر اصناف شهر با وجود قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تعلق نگرفته است.

رئیس اتاق اصناف خرمشهر تأکید کرد: اگر بنا باشد امتیازی داده شود این امتیاز باید شامل تمام شهر شود.

وی همچنین از فعالیت اصناف مستقر در بازار کنزالمال بدون داشتن پروانه اصناف خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه این بازار در محدوده شهری خرمشهر واقع است باید با هماهنگی اتاق اصناف و با پروانه به فعالیت می پرداختند اما با وجود پیگیری های بسیار، وضعیت پروانه کسب آنها مشخص نیست و برخی اصناف در برابر گرفتن پروانه مقاومت می کنند.

مرادی در ادامه اظهار کرد: از سازمان منطقه آزاد اروند این انتظار وجود دارد که نسبت به گرفتن پروانه این واحدهای صنفی با ما همکاری داشته باشد.

 اصناف خرمشهر از مالیات معاف شوند

رئیس اتاق اصناف خرمشهر وضعیت ضعیف اصناف خرمشهر و اعطای معافیت مالیاتی به آنها را طی سال های گذشته یادآور شد و گفت: اصناف خرمشهر در سال گذشته معاف از پرداخت عوارض بودند و از منطقه آزاد اروند می خواهیم برای سال جاری و تا زمان کامل شدن پروژه دیوارکشی منطقه آزاد اروند اصناف از پرداخت مالیات معاف شوند.

وی بر رایزنی های انجام شده با سازمان منطقه آزاد اروند درباره مسائل و مشکلات اصناف و تعامل اتاق اصناف خرمشهر با این سازمان در راستای رفع این مشکلات تأکید کرد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار