تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۱۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بقعه علی ابن مهزیار
معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی از بقعه علی ابن مهزیار اهوازی بازدید کرد
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بقعه علی ابن مهزیارمعاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی از بقعه علی ابن مهزیار اهوازی بازدید کرد.

پیروز حناچی، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیران کل زیرمجموعه در ابتدای سفر در شورای مدیران اداره کل راه و شهرسازی حضور و پس از آن از پروژه طرح توسعه بقعه علی ابن مهزیار اهوازی و بافت پیرامون آن بازدید کردند.

در ادامه این هیئت به همراه مدیرکل راه و شهرسازی و میراث فرهنگی خوزستان از کاروانسرای تاریخی معین التجار بازدید کردند.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در حال حاضر برای شرکت در جلسه کمیسیون ماده پنج در استانداری حضور دارد.

حناچی پس از برگزاری این جلسه به سمت آبادان حرکت کرده و جلسه مشترکی با مدیرعامل منطقه آزاد اروند و همچنین فرمانداران و شهرداران آبادان و خرمشهر تشکیل می دهند. همچنین بعد از برگزاری این جلسه از بیمارستان صحرایی امام حسین (ع)، ساختمان موزه نفت و بیمارستان امام علی (ع) آبادان بازدید می کنند.

حناچی فردا نیز با هیئت همراه به سمت سوسنگرد حرکت کرده و پس از بازدید سطح شهر به زیارت گلزار شهدای دانشجو می روند. بعد از سوسنگرد نیز در جلسه بررسی مسائل شهرسازی استان خوزستان با حضور شهرداران استان در اهواز حضور پیدا می کند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و بعد هم دیدار با اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان، هیئت مدیره انجمن های صنفی معماران خوزستان و کانون معماران و شهرسازان جوان از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر هستند.

فردا ساعت ۶ و نیم عصر نیز از منطقه لشکر آباد اهواز بازدید می کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار