تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امکان جابجایی سهمیه‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی فراهم شد
به دنبال پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سقف تعداد توافق شده در صورت‌جلسات تنظیمی جهت تأمین اعتبار این آزمون‌ها امکان جابجایی این‌گونه نیروها در برخی از دستگاه‌های بودجه‌ای استانی که با کمبود نیرو مواجه هستند، فراهم شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از صدور مجوز جابجایی سهمیه‌های استخدامی دستگاه‌های بودجه‌ای ملی به استانی خبر داد.

امید حاجتی در این باره اظهار کرد: در آزمون‌های استخدامی سال 1391 که با حضور دستگاه‌های بودجه‌ای استانی و ملی برگزار شد، در برخی از دستگاه‌های بودجه‌ای ملی بنا به دلایلی امکان بکارگیری پذیرفته‌شدگان مذکور وجود نداشت.

وی افزود: به دنبال پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سقف تعداد توافق شده در صورت‌جلسات تنظیمی جهت تأمین اعتبار این آزمون‌ها امکان جابجایی این‌گونه نیروها در برخی از دستگاه‌های بودجه‌ای استانی که با کمبود نیرو مواجه هستند، فراهم شد.

حاجتی خاطرنشان کرد: با این اقدام مهم علاوه بر اینکه زمینه استخدام این افراد در دستگاه‌های اجرایی فراهم شده، از بازگشت اعتبار تخصیص‌یافته برای آزمون‌های استخدامی خوزستان که در صورت عدم جذب نیروها عودت داده می‌شد، ممانعت به عمل آمد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار