تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۵۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مردم و مسئولان
افتتاح اولین مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان رامهرمز
با حضور مردم و مسئولان استانی و کشوری اولین مرکز مجهز آموزشی و رفاهی فرهنگیان رامهرمز افتتاح شد

با حضور مردم و مسئولان استانی و کشوری اولین مرکز مجهز آموزشی و رفاهی فرهنگیان رامهرمز افتتاح شد.

روز چهارشنبه عبدالرسول عمادی در مراسم افتتاح مرکز آموزشی رفاهی، آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: این پروژه تنها پروژه‌ای است که هیچ‌گونه اعتبار دولتی نداشت و با همت مدیر آموزش و پرورش رامهرمز و سایر همیارانی که کمک و مساعدت مالی کردند به اتمام رسید.

وی ادامه داد: به نتیجه رساندن چنین پروژه‌ای بدون اعتبارات دولتی نشان از یک توانمندی مدیریتی است که توانسته به سرانجام برسد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: این پروژه می‌تواند با اجرای فازهای بعدی از جمله احداث تالار، سرویس‌دهی خوبی به مردم این شهرستان داشته باشد و این امر نیازمند کمک‌های خیران و مردم است.

*اقدامات به برکت انقلاب اسلامی است

در ادامه این مراسم امام جمعه رامهرمز نیز اظهار کرد: رامهرمز نیازمند چنین مرکزی بود و امیدواریم که این مرکز منشا خیر باشد و همه این کارها به برکت انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی همچنین گفت: تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های دنیا نگاه به عقیده، ایمان و مکاتب و باورهای مردمی است که ریشه در کربلا، غدیر و بعثت دارد.

*تاسیس این مرکز یک همکاری چند جانبه بود

در ادامه رئیس آموزش و پرورش نیز ضمن تشریح وضعیت این پروژه گفت: با توجه به ساختمان متروکه‌ای که در این مکان بود با تلاش‌های مستمر افراد خیر و مردم وضعیت به گونه دیگری رقم خورد.

زاهد ممبینی افزود: این پروژه بدون اعتبار دولتی و در سال مدیریت جهادی با همکاری همه همکاران در آموزش و پرورش، خیران و مردم به سرانجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز دارای 24 سوئیت مجهز به کلیه امکانات، سالن کنفرانس، نمازخانه و رستوران است که آماده خدمات‌رسانی به کلیه مردم و مسافرین ورودی به شهرستان است.

در مراسم افتتاح این مرکز، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، مدیر‌کل آموزش و پرورش خوزستان، امام جمعه، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مسئولان شهری و فرهنگیان و سایر اقشار مردم حضور داشتند.

مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار