تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۵۲۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بندر ماهشهر:
1800 نفر برگزاری انتخابات در ماهشهر را برعهده دارند
بیش از یک هزار و 800 نفر به طور مستقیم برگزاری انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند
فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: بیش از یک هزار و 800 نفر به طور مستقیم برگزاری انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.

منصور قمر در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک فرا رسیدن دهه‌فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران تجلی نصرت حق علیه باطل بود.

وی با تأکید بر لزوم تعظیم و گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر به شکل مناسب، متذکر شد: همه ادارات و دستگاه‌هایی که تاکنون نسبت به آذین‌بندی مناسب ساختمان‌های خود اقدام نکرده‌اند باید هرچه سریع‌تر در این مورد اقدام کنند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر همچنین به در پیش بودن انتخابات هفت اسفند اشاره کرد و افزود: برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در این شهرستان تمام امکانات لازم فراهم شده است.

قمر با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و 800 نفر به طور مستقیم کار برگزاری انتخابات در شهرستان بندر ماهشهر را برعهده دارند خاطرنشان کرد: همه باید برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی که مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب است باید تلاش کنند.

وی یادآور شد: کمیته تخلفات انتخابات نیز در شهرستان بندر ماهشهر به ریاست رئیس دادگستری این شهرستان تشکیل شده و همه فعالیت‌های انتخاباتی و تخلفات احتمالی رصد می‌شود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر همچنین متذکر شد: برخی شعب اخذ رأی که در بحث آب، برق، روشنایی، مخابرات و آسفالت معابر اطراف مشکل دارند باید شناسایی و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود.

قمر در ادامه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان اشاره کرد و گفت باید برای استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها طرح‌های نو و ابتکاری ارائه شود چرا که حل معضل بیکاری منحصر به استفاده از ظرفیت صنایع پتروشیمی نیست.

وی تصریح کرد: در بحث کشاورزی 200 هزار هکتار زمین مستعد و نیمه مستعد در شهرستان وجود دارد و در بحث گردشگری نیز ظرفیت‌های فراوانی موجود است که باید برای استفاده از این ظرفیت‌ها طرح‌های نو ارائه شود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر یادآور شد: در نوروز 94 در بحث گردشگری طرح نویی اجرا و کشتی تفریحی و گشت دریایی راه‌اندازی شد که بسیار مورد استقبال شهروندان و مهمانان نوروزی قرار گرفت.

قمر اظهار کرد: وجود ظرفیت‌های دیگر همچون پارک ارم شهر چمران که نظیر آن را در استان نمی‌توان یافت و جزیره قمر که می‌تواند مکان بسیار خوبی برای ایجاد منطقه گردشگری باشد و منطقه سوم نیروی دریایی نیز همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته است.

وی در پایان اضافه کرد: شهرداران سه شهر ماهشهر، بندر امام و چمران باید با هم‌فکری، تعامل و همکاری برای استفاده میهمانان نوروزی از ظرفیت‌های موجود در این شهر برنامه‌ریزی و تلاش کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار