تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۲۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ماهشهر در مجلس عنوان کرد:
تخصیص یک درصد سهم آلایندگی‌ها از سال 95
نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: یک درصد درآمد صنایع آلاینده از سال 95 به شهرداری‌ها اختصاص داده خواهد شد
نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: یک درصد درآمد صنایع آلاینده از سال 95 به شهرداری‌ها اختصاص داده خواهد شد.

حبیب آقاجری در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: مردم اصلی‌ترین پشتیبان این نظام هستند و مسئولان باید برای خدمتگزاری به این مردم تمام تلاش خود را به کار ببندند.

وی ادامه داد: مردم در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها که به حضور آنها نیاز بوده حاضر شده‌اند و مسئولان نیز وظیفه دارند به این مردم خالصانه خدمت کنند و بدون شک خدمت مسئولان به مردم و رفع مشکلات باعث دل‌گرمی آنها خواهد شد.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ای که با تلاش‌های فراوان در سال جاری به سرانجام رسید و تصویب شد، یک درصد درآمد شرکت‌های آلاینده و پتروشیمی‌ها باید در شهرستان هزینه شود.

آقاجری افزود: شهرداری‌های منطقه از این درآمدها در سال 95 بهره‌مند خواهند شد و امید می‌رود با همکاری و همدلی قدم‌های بسیار مثبتی برای توسعه و پیشرفت این شهرستان برداشته شود.

وی یادآور شد: در آستانه افتتاح ایستگاه راه‌آهن، بندر تجاری و بازارچه ساحلی ماهشهر هستیم و با بهره‌برداری از این طرح‌ها گام مؤثری از توسعه و پیشرفت اقتصادی شهرستان برداشته خواهد شد.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در خانه ملت در پایان اضافه کرد: بیکاری معضل سراسری کشور است اما در این منطقه با وجود ظرفیت‌های فراوان و با اولویت قرار دادن استخدام نیروهای بومی می‌توان مشکل را تا حدود زیادی برطرف کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار