تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۵۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میدان شهید مصطفی بهادری در اهواز افتتاح شد
این مراسم با حضور شهردار کلانشهر اهواز و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، فرماندهان لشکر 7 ولیعصر (عج)،مسولین سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و اعضای مجمع تخریب چیان کل کشور و خانواده شهید مصطفی بهادری برگزار شد
به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و با حضور شهردار کلانشهر اهواز،  اعضای شورای شهر و جمعی از فرماندهان سپاه ولیعصر و مسولین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و اعضای مجمع تخریب چیان کل کشور و خانواده  شهید، میدان شهید بهادری افتتاح شد.



به گزارش روابط عمومی منطقه 8 شهرداری اهواز؛ موسوی با اشاره به فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) گفت: اهمیت انقلاب و شهدای 8 سال دفاع مقدس آنقدر پررنگ است که در هر شرایط و همه امور باید یاد و خاطره آنها زنده نگه داشته شود و به همین منظور شاهد افتتاح میدان شهید  مصطفی بهادری هستیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به مقام شامخ شهدای تخریب چی 8سال دفاع مقدس گفت: شهرداری کلانشهر اهواز تمام تلاش خود را برای نامگذاری پروژه های عمرانی  به نام شهدای تخریب چی خواهد کرد.

سید خلف موسوی خاطر نشان کرد: شهدای 8سال دفاع مقدس برای دفاع از ارزشها و آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را دادند و ما امیدواریم به عنوان خدمتگزاران مردم بتوانیم از رهروان راه آنها باشیم.

در ادامه این مراسم شهردار منطقه نیز8 ضمن تقدیر از مقام شهدای دفاع مقدس بویژه شهدای تخریب چی وفنی مهندسی جنگ تحمیلی و تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: این اقدام  به عنوان بدعتی برای تجدید میثاق با آرمانهای والای شهدا و انقلاب اسلامی است و در همین راستا این منطقه اقدام به نامگذاری پروژه های آتی خود به نام دیگر شهدای انقلاب و 8سال دفاع مقدس خواهد نمود.

همچنین سردار ولی زاده رییس مجمع تخریب چیان و مشاور  شهردار تهران نیز با بیان نکاتی در مورد این شهدای واهمیت آنها در 8سال دفاع مقدس و از شهرداری اهواز به خاطر چنین اقدام بی نظیری تقدیر و تشکر کرد و خاطر نشان کرد چنین اقداماتی باعث ایجاد ارتباط نزدیکتر نسل های امروز و شهدای دفاع مقدس می شود.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور شهردار کلانشهر اهواز و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، فرماندهان لشکر 7 ولیعصر (عج)،مسولین سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و اعضای مجمع تخریب چیان کل کشور و خانواده شهید مصطفی بهادری برگزار شد.
:
:
:
آخرین اخبار