تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۱۵۳۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشکسوت فوتبال آبادان در گذشت
«فاروق فتاحی» دروازه بان، مجری و گزارشگر محبوب آبادانی ها بامداد امروز دار فانی را وداع گفت
گزارشگر و پیشکسوت فوتبال آبادان، بامداد امروز (پنجشنبه) بعد از مدت‌ها تحمل درد و رنج ناشی از بیماری، جان به جان آفرین سپرد.

به گزارش ایسنا؛ فاروق فتاحی 17 خردادماه امسال تحت عمل جراحی باز قلب قرار گرفت و با وجود این‌که عمل موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشت اما در دوران نقاهت دچار سکته مغزی شد و سرانجام ساعت 1:30 امروز، 15 بهمن ماه، در سن 75 سالگی در تهران، جان به جان آفرین داد.

او که از گزارشگران محبوب آبادانی بود، به عنوان گلر، سابقه حفاظت از دروازه تیم‌های آبادانی را نیز داشت.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد فتاحی ساعت 9 صبح فردا (جمعه) در بهشت سکینه کرج انجام خواهد شد.

همچنین؛ فریبرز فتاحی در گفتگو با مهر خبر درگذشت برادر خود را تایید کرد و گفت: فاروق که این اواخر حال مساعدی نداشت برای مراقبت بیشتر یکی دو روز اخیر مجددا از منزل به بیمارستان منتقل شد که شب گذشته در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش مهر، فتاحی در ۱۷ خرداد ماه سال جاری تحت عمل جراحی باز قلب قرار گرفت که به رقم موفقیت آمیز بودن عملش اما زمانی که دوران نقاهت را طی می کرد دچار سکته مغزی شد که به گفته پزشکان ۷۰ تا ۸۰ درصد کسانی که در سن بالای ۶۵ سال این عمل را انجام می دهند ممکن است به سکته مغزی دچار شوند.

وی که در اثر سکته مغزی قادر به تکلم و حرکت نیز نبود و دچار کم کاری ریه نیز شده بود، بامداد امروز در یکی از بیمارستانهای تهران درگذشت.

فاروق فتاحی از دروازه‌بانان نامدار فوتبال خوزستان در دوران پیش از انقلاب بود که در سال ۳۹ شمسی همراه با شاهین آبادان فاتح نخستین دوره فوتبال باشگاهی ایران شد.

وی با تيم آموزشگاه های آبادان دو سال قهرمان استان و يک سال دوم، دو سال با همين تيم قهرمان ايران، سال ۴۸ شاهين آبادان را راهی مسابقات کشوری کرمان کرد و این تیم با شکست دادن عقاب تهران در فينال قهرمان کشور شد، سال ۵۶ به دستور پرويز دهداری هدايت تیم رستاخيز خرمشهر را عهده دار شد تا در نهايت اين مجموعه به ليگ تخت جمشيد صعود کرد.

يک بار نیز در همان سال با تیم رستاخيز در جام حذفی مقابل صنعت نفت قرار گرفت که حاضر نشد روی نيمکت بنشیند اما به هر حال رستاخیز يک بر صفر به صنعت نفت آبادان باخت.

برچسب ها: فاروق فتاحی
:
:
:
آخرین اخبار