تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۱۵۳۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مذاکرات سوریه در ژنو تا ۶ اسفند به تعویق افتاد
نماینده سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که مذاکرات جاری در ژنو برای حل بحران سوریه متوقف شده و تا 25 فوریه (6 اسفند) به تعویق افتاده است
نماینده سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که مذاکرات جاری در ژنو برای حل بحران سوریه متوقف شده و تا 25 فوریه (6 اسفند) به تعویق افتاده است.

به گزارش العالم، استفان دی میستورا، نماینده سازمان ملل در امور سوریه در پایان دیدار با نمایندگان "کمیته عالی مذاکرات" که معارضین دولت سوریه بخشی از آن هستند، به خبرنگاران گفت: مذاکرات ژنو با دشواریی‌هایی در جریان امور اجرایی مواجه شده است. اقدامات نظامی در جریان مذاکرات بررسی نشد.

دی میستورا تصریح کرد که همچنان به نقش شورای امنیت سازمان ملل متحد و گروه بین المللی "حمایت از سوریه" برای فراهم نمودن زمینه مذاکرات طرف های سوری امیدوار است.

وی اعلام کرد که پنجم اسفند برای ادامه گفت وگو درباره صلح در سوریه، راهی لندن خواهد شد.

نماینده ویژه سازمان ملل متحد برای حل بحران سوریه در مورد خطر شکست مذاکرات صلح هشدار داد. او پیش‌تر نیز در گفت‌وگو با تلویزیون سوئیس هشدار داده بود که مذاکرات ژنو ممکن است به شکست بیانجامد.

نماینده ویژه سازمان ملل متحد برای حل بحران سوریه هم‌زمان با انتشار خبری در مورد پیروزی بزرگ ارتش این کشور علیه شورشیان از توقف در مذاکرات صلح تا ۲۵ فوریه خبر داده است.
:
:
:
آخرین اخبار