تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۵۳۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خوزستان:
قوه قضائیه مدافع سرمایه گذاری و تجارت مشروع است
قوه قضائیه برای حمایت از سرمایه گذاری مشروع با تمام وجود و تمام امکانات در خدمت اقتصاد مقاومتی و حمایت همه جانبه از آن است
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خوزستان گفت: قوه قضائیه برای حمایت از سرمایه گذاری مشروع با تمام وجود و تمام امکانات در خدمت اقتصاد مقاومتی و حمایت همه جانبه از آن است.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی ظهر پنجشنبه در بیست و ششمین اجلاسیه  مشترک رؤسا و دبیران خانه های صنعت و معدن ایران و سازمان تأمین اجتماعی کشور در تالار جلسات صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: در زیربناهای کشور مشکلات زیادی داریم و دربرخی عصرها و نسل ها تابع هیچ روش و شاخصی در دنیا نبودیم و این ضربه ای بر پیکر اقتصاد کشور است.

وی افزود: قوه قضائیه برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری مشروع با تمام وجود، تمام امکانات و با تمام اهرم ها و ابزارها در خدمت اقتصاد مقاومتی و حمایت همه جانبه از آن است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خوزستان تصریح کرد: صنعتگران باید بیش از هر قشری در جامعه مورد اکرام و احترام قرار بگیرند. اعتقاد دارم صنعتگران و تاجران با قوانین مدون در کشور و با دلسوزی هایی که دارند شریف ترین کسانی هستند که می توانند اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند. در حقیقت اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش اقتصاد ایران است.  

امانت بهبهانی عنوان کرد: واقعا حضور صنعتگران و تولیدکنندگان در دادگاه ها برای ما سخت است زیرا احساس می کنیم وقت آنها بسیار گرانبها است چون تمام همت خود را برای تولید و توسعه اقتصادی می گذارند.

وی یادآور شد: بنا به توصیه های رئیس قوه قضائیه، این قوه یکی از حامیان اصلی اقتصاد مقاومتی، تجارت و سرمایه گذاری مشروع  در کشور است. قطعا ورود مال حرام در اقتصاد، آن را از نظر وضعی نابود می کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خوزستان با اشاره به لزوم حضور افراد متخصص و آشنا  به مسائل جامعه و قانون در مجلس به عنوان نماینده گفت: کسانی باید در مرکز قانونگذاری کشور حاضر باشند که با قانون آشنایی کامل و تخصص لازم را داشته باشند اما کشور امروز بیش از هر چیزی به کسانی نیاز دارد که بتوانند برای اقتصاد مقاومتی دستورالعمل بنویسند، کسانی که بتوانند قوانین مرتبط در راستای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را تصویب کنند.

امانت بهبهانی ادامه داد: متأسفانه در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گاهی آنقدر متأثر می شویم که می شنویم برخی لوایح و طرح های قضایی ماه ها می مانند و برخی قوانین به نحو دیگری و به شکل کمیسیونی تصویب می شوند که این نیازمند زمان و رفتن انسان های متخصص به مجلس است.

امانت بهبهانی یادآور شد: مقام معظم رهبری طرح ۵۵۰ هزرا هکتاری را مشخص کردند اما دولت هایی آمدند و آن را به هر دلیلی اجرا نکردند. اجرایی نشدن این طرح کار درستی نیست چون امر ولایت امری الهی است و تأخیر در آن حرام است.

وی اظهار کرد: خوزستان استانی است که خداوند همه جوره به آن نگاه کرده و هرچه در منابع روایی و علوم دانشگاهی سالیان سال گفته شده و تمام ابزارها و اهرم هایی که نیازمند یک توسعه همه جانبه در یک مکان است، خداوند همه اینها را در خوزستان قرار داده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار