تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۳۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری دومین یادواره سرداران و 347 شهید گتوند
دومین یادواره سرداران و 347 شهید شهرستان گتوند روز پنجشنبه با حضور سرلشکر دکترمحسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درگتوند برگزار شد
دومین یادواره سرداران و 347 شهید شهرستان گتوند روز پنجشنبه با حضور سرلشکر دکترمحسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درگتوند برگزار شد.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای دفاع از حریم اهل بیت وتبریک دهه مبارک فجر به رشادتها ونقش شهدا ومردم شهرستان گتوند درانقلاب ودفاع مقدس اشاره کرد وافزود: شهرستان گتوند با جمعیت محدود 347 شهید راتقدیم انقلاب کرده است واین حکایت از عشق این مردم به انقلاب ،اسلام و امام می کند وفرزندانی که شما تقدیم اسلام وقرآن کردید،بهترین سند بر وفاداری شما وعشق و غیرت فرزندان شما در دفاع از ایران وانقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان گتوند سرداران وجوانان شجاع ودلیری چهرههای مهمی نظیرشاعرگرانقدر انقلاب زنده یاد دکتر قیصر امین پور را به این نظام وانقلاب معرفی کرده است افزود: این افتخارات بزرگی که مردم گتوند بوجود آوردید وکارنامه خوبی درتاریخ انقلاب تشکیل داده اید ،هیچگاه از دید این نظام پاک نخواهد شد.

رضایی ادامه داد: اگر ایثارگری و رشادت شهدای والامقام نبود هم اکنون جمهوری اسلامی ایران اقتدار، عزت، هویت و سربلندی نداشت، ولی با از خودگذشتگی هایی که شهدا و ایثارگران ما در دوران انقلاب ،دفاع مقدس و از حریم اهلبیت انجام دادند امروز با عزت و افتخار در دنیا سربلندیم.

آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز بابیان اینکه دشمنان ایران می خواهند به ایران ضربه بزنند افزود: ملت ایران با مردم غیور ورهبری حضرت آیت الله خامنه ای درمقابل دشمنان ایستاده اند و هرگز این دشمنان جرات نکرده اند و نتوانسته اند درمقابل ایران بایستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز این شهدا ومردم ولایت مدار ایران با رشادت وحضور درتمام عرصه ها اسلام را نگه داشته اند گفت: درحقیقت این جنگ رویارویی دو تا اسلام می باشد یکی اسلام ما که سرچشمه گرفته از خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) می باشد و دیگری اسلام آمریکایی که حکام سعودی آن را می خواهند.

شهرستان گتوند معطر به پیکر هفت شهید گمنام می باشد که چهار شهید در بخش مرکزی وسه شهید در بخش عقیلی به خاک سپرده شده اند.

مردم شهرستان 74 هزار نفری گتوند همچنین 500 جانباز و 70 آزاده تقدیم انقلاب کرده اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار