تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۳۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت امام جمعه دزفول از برخورد نیروی انتظامی با اشرار
امام جمعه دزفول با تقدیر از نیروی انتظامی بخاطر تلاش در حفظ امنیت منطقه، از برخورد ماموران این نیرو با یکی از عوامل ناامنی در شهر امام از توابع بخش مرکزی این شهرستان حمایت کرد
امام جمعه دزفول با تقدیر از نیروی انتظامی بخاطر تلاش در حفظ امنیت منطقه، از برخورد ماموران این نیرو با یکی از عوامل ناامنی در شهر امام از توابع بخش مرکزی این شهرستان حمایت کرد.

یکی از عوامل تیراندازی در شهر امام از توابع شهرستان دزفول شنبه شب که اقدام به تیراندازی به سوی ماموران انتظامی کرده بود، در درگیری با ماموران کشته شد.

حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول افزود: افراد شرور در پاسخ به این اقدام پلیس، اقدام به حمله به کلانتری شهر امام و شکستن شیشه ها و خودروی پلیس کرده بودند که از جایگاه نمازجمعه از طرف کلیه اقشار مردم از اقدام ماموران انتظامی در برخورد با این عامل ناامنی حمایت و پشتیبانی خود را اعلام می کنیم.(تکبیر حضار)

امام جمعه دزفول از قوه قضاییه و دادستانی دزفول خواست در مقابله با هنجارشکنان قاطعانه برخورد کنند واجازه این گستاخی ها و به خطر انداختن امنیت در جامعه را به اشرار ندهند.

وی از دادستانی دزفول تقاضا کرد با عوامل حمله به کلانتری شهر امام نیز برخورد شدید و قاطعی داشته باشند.

خطیب جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول با تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر فرصتی برای گفتمان انقلاب اسلامی و دستاوردهای با برکت آن است.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: در حوزه جهانی انقلاب اسلامی ابهت پوشالی ابرقدرتها را در هم شکست.

وی همگرایی امت اسلامی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه جهانی دانست و گفت: بیداری اسلامی که در سراسر منطقه شاهد آن هستیم از دیگر دستاوردهای انقلاب است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تحول ملت به ملتی شجاع را از دیگر دستاوردهای انقلاب در حوزه معنویت و اخلاق عنوان کرد و افزود: در حوزه سیاسی و حکومتی نیز انقلاب اسلامی موجب سقوط رژیم شاهنشاهی و برچیده شدن بساط ظلم و ستم و آزادی بیان واندیشه ،استقلال سیاسی کشور، عزت ایران و آزادی در انتخابات شد.

امام جمعه دزفول به دیگر دستاوردهای انقلاب در حوزه فرهنگ،اقتصاد ،اجتماعی ،دین و نظامی نیز اشاره کرد و گفت: دشمن همواره هزینه ها ، تبلیغات و جوسازی رسانه ای فراوانی برای دلسرد کردن ملت ایران می کند ولی ملت ایران با حضور گسترده در مناسبت های مختلف، استکبار را مبهوت می کند.

وی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه استقلال،عظمت ،امنیت و اقتدار ملت و کشور دانست و اظهارکرد:در روز 22 بهمن همچون سال های گذشته با حضور زنان و مردان، پیر و جوان و کوچک و بزرگ فضای کشور را پر از مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خواهیم کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، 19 بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی نیروی هوایی با امام خمینی(ره) را گرامیداشت و اظهار امیدواری کرد نیروی هوایی بتواند همچنان دستاوردهای انقلاب را حفظ کند.

وی به موضوع انتخابات نیز پرداخت و گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، نمازجمعه قرارگاه فرهنگی و امام جمعه فرمانده این قرارگاه است که باید مراقب بود فعالیت ها با هم همخوانی داشته باشند و فعالیت های افراد حزب اللهی و ولایی قرارگاه دیگری اعلام نشود.

وی با اشاره به ملاک و شاخص های انتخاب اصلح در انتخابات گفت: باید فردی را انتخاب کرد که زمینه ساز عزت انقلاب باشد لذا اگر نامزدهای انتخاباتی فردی را قدرتمندتر از خود یافتند باید کنار بکشند و اگر این کار را انجام ندهند به ملت خیانت کرده اند.

امام جمعه دزفول بزرگترین خیانت را فریبکاری از سوی برخی افراد دانست و افزود:زمزمه هایی مبنی بر برهم زدن آرامش در آستانه انتخابات از سوی آمریکا شنیده می شود و برخی افراد با برخی سخنان سعی در ایجاد تشنج و جنجال سیاسی دارند.

وی اظهارکرد: برخی افراد با نام امام و از بیت امام خمینی(ره) بر خلاف سیره انقلاب حرکت کرده اند که باید دید چرا این افراد می خواهند فضای کشور را آبستن تشنج کنند ضمن اینکه این سخنان ارزش پاسخگویی نیز ندارد ولی ملت باید آگاه باشند.

خطیب جمعه دزفول در ادامه پیروزی رزمندگان اسلام در آزادسازی دو شهر شیعه نشین سوریه را تبریک گفت و افزود: مدافعان حرم با جانفشانی خود موفق به این پیروزی شدند و علیرضا حاجیوند غیاثی نیز سومین شهید مدافع حرم از دزفول بود که شهادت وی در سوریه جای تبریک و تسلیت دارد.

وی در فراز دیگری از خطبه ها به توصیه های رهبری به دست اندرکاران ورزش اشاره کرد و گفت:طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، از مروجان ورزش و شهدای این حوزه باید تجلیل شود و وقتی بانوی ورزشی با رعایت حجاب کامل در مسابقات ورزشی حاضر می شود و یا ورزشکار ما در مقابل بازیکنان رژیم صهیونیستی به میدان نمی رود و یا پس از پیروزی سجده شکر به جا می آورد پیام آور انقلاب برای دیگر ملت هاست.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار