تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۵۳۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر:
11 پروژه آبرسانی روستایی در خوزستان افتتاح می‌شود
با فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر 11 پروژه آبرسانی روستایی افتتاح و یک پروژه نیز کلنگ زنی می شود
خوزنیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عنوان کرد: با فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر 11 پروژه آبرسانی روستایی افتتاح و یک پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

به گزارش خوزنیوز؛ درویشعلی کریمی طی سخنرانی بمناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق تاریخ ایران پس از دوران مشروطیت است، گفت: با فرا رسیدن این ایام خاطرات نوستالژیک مبارزات انقلاب به رهبری امام راحل زنده می شود. دورانی که در اوج جوانی و شور و عشق شکل گرفت و حاصل آن فروپاشی رژیم شاهنشاهی بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی پس از سختی های فراوان به پیروزی رسید و امروز به گفتمان ماندگاری در تاریخ دنیا تبدیل شده است.

کریمی از به آتش کشیدن سینما رکس در آبادان بعنوان اوج فاجعه انسانی رژیم شاهنشاهی در آبادان یاد کرد و فضای آن روز را ترسناک و آسمان را پر از دود آتش خواند.

وی با بیان این مطلب که بسیاری از کشورهای تحت ستم دنیا از انقلاب اسلامی بعنوان الگو استفاده می کنند، گفت: ریشه های درخت تنومند انقلاب آرام آرام در بسیاری از کشورها نفوذ کرده و مردم تحت ظلم و ستم با الگو از آن برای رهایی از حکومت های دیکتاتور و ظالم خود تلاش می کنند.

کریمی با اشاره به اینکه اتفاقات دوران انقلاب قابل تصور نیست و شاید نمونه ای از آن روزها را بتوان در فیلم ها تماشا کرد، گفت: فرارهای دسته جمعی، کشتارهای بی رحمانه و ... همگی نشان می دهد که انقلاب حاصل روزهای سخت و جانفشانی هاست که بواسطه اعتقاد و ایمان و وحدت به دست آمده است. وحدت و همدلی که به رهبری امام راحل ایجاد شده بود.

مدیرعامل شرکت آبفاروستایی خوزستان ادامه داد: امروز نیز همچنان شاهد فشارها و مضیقه ها هستیم، از انواع راه ها برای در تنگنا قرار دادن مردم ایران استفاده می شود، چراکه وحشت از ریشه دوانی انقلاب در سایر نقاط جهان دارند. اما این گفتمان الهی است و براه خود ادامه می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از کلیه کارکنان آبفاروستایی خوزستان گفت: تحمل همه کمبودها بویژه در بحث پرداخت حقوق کاری سخت و دشوار است که بواقع جای تقدیر و تشکر دارد، چراکه علیرغم همه این مشکلات شاهد انجام کارها بصورت دلسوزانه و متعهدانه بودیم.

کریمی بیان کرد: آبداران نیز در دور افتاده ترین نقاط استان بیش از 5 ماه عقب افتادگی حقوق را همچنان تحمل می کنند، اما هیچ گاه خللی در کار ایجاد نشد و این نشان از دلسوزی آنها نسبت به کار دارد و صمیمانه باید از آنها تشکر کنم.

وی همچنین از افتتاح 11 پروژه عمرانی و یک کلنگ زنی در سطح روستاهای استان در دهه فجر علیرغم همه کمبودهای مالی در سالجاری خبر داد.

کریمی اظهار کرد: بودجه اختصاص یافته شده به این شرکت در سالجاری در مجموع 35 میلیارد بوده که با توجه به مشکلات موجود در روستاها برای آبرسانی به مردم و پرداخت حقوق و امکانات رفاهی بودجه ای حداقلی است.

وی در پایان با بیان اینکه علیرغم همه مشکلات مسیر توسعه و پیشرفت در شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان ادامه خواهد یافت، گفت: هدف خدمت رسانی به مردم است، این مهم با توجه به ارزش ها و اعتقاد کارکنان این شرکت ادامه پیدا می کند.
:
:
:
آخرین اخبار