تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۱۵۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر ایذه:
شهردار ایذه تا قبل از سال جدید معرفی می‌شود
رئیس شورای شهر ایذه گفت: قبل از انتخابات پیش رو و با اینکه پس از انتخابات شهردار ایذه انتخاب خواهد شد
رئیس شورای شهر ایذه گفت: قبل از انتخابات پیش رو و با اینکه پس از انتخابات شهردار ایذه انتخاب خواهد شد.

هدایت الله سلحشور اظهار داشت: از نحوه خدمات رسانی به شدت منتقدم و اعتقاد دارم که  باید یک دگرگونی در زمینه خدمات شهری انجام شود و اینکه به چه صورت و چگونه باشد نیاز به هم فکری شورا و شهردار دارد در حال حاضر ما در شرایطی هستیم که باید تصدی کرسی شهرداری ایذه تعیین تکلیف شود .

وی به  اجرای طرح جامع شهری  در شهرستان ایذه اشاره کرد و گفت: طرح جامع شهری آمده است  اما مدت زمان آن بسیار طولانی شد و آن چیزی که  شهرداری در انتظارآن است تا اینکه خدمات خود را به شهروندان ارائه دهد طرحی است به نام طرح تفصیلی که این طرح نیز تا اواخر سال جاری اجرایی خواهد شد که امیدوارم با اجرای این طرح مشکلات موجود در شهرداری در زمینه ساخت و ساز بر طرف شود.

رئیس شورای شهر ایذه بیان کرد: در واقع اینکه شهرداری  ایذه به پیمانکاران طرف قرار داد بدهکار است یک امر طبیعی خواهد بود و همیشه در چنین شهرهایی به دلیل اینکه  هیچ گونه منبع درآمدی در آنها  وجود ندارد این هزینه ها با وقفه پرداخت می شوند اما طبیعتا هرکسی که طلبکار است یک  قرار دادی بسته که قطعا شهرداری موظف است بدهی های خود را پرداخت کند.

سلحشور با اشاره به اینکه برخی از نیروهای  پیمانکاری  بیش از یکسال حقوق خود را دریافت نکرده اند افزود: شهرداری به نیروهایی که با پیمانکار قرار داد بستند پاسخ گو نخواهد بود به سبب اینکه  از حوزه ی کاری ما خا رج است و غیر قانونی خواهد بود اما ما می توانیم به طور غیر مستقیم به پیمانکار گوش زد کنیم که حقوق نیروهای خود را واریز کند.

وی به درآمد سالیانه شهرداری شهرستان ایذه اشاره کرد وگفت: شهرداری ایذه با گرفتن عوارض از مردم که طبق آمار بیش از 12 درصد از شهروندان این را واریز نمی کنند و این مقدار ناچیز مایه نگرانی است از سوی دیگر درآمد بر ارزش افزوده است که از اداره مالیت دریافت می شود و کمک دیگری که به شهرداری این شهر می شود از جانب سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور است که نیز بسیار مقدار کمی خواهد بود.

رئیس شورای شهرایذه عنوان کرد: بودجه شهرداری در حال تصویب شدن است و برای انتخاب شهردار خیلی عجله نداریم چرا که می خواهیم همه جوانب را در نظر بگیریم تا اینکه بعد ها پشیمانی در کار نباشد و شاید تا قبل از انتخابات و یا اینکه پس از انتخابت شهردار این شهر انتخاب شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار